ik ben momenteel even aan het gamen (call of duty modern warfare 2) goeie game !
Posts by scarface
-
-
ik heb geen deadline omdat ik gewoon wacht tot ik de perfecte layout zie die 1 van julie gaat desingen

-
iedereen kan erbij het is een openbaar contest
-
dat is aan de desinger
! -
Ik wil een layout ... niet grafische dingen daar vraag ik toch niet om >? ^o)
-
of je moet de refresh pas laten gaan als het 8 uur is geweest
-
ik weet het mijn oprechte excuus !
-
De ingame
-
je kan wel 1 scherm doen dat je laptop scherm uitgaat en dat je op je tv/beeldscherm. is dat wat je wilt of >?
-
SvenB Dit is niet precies wat ik zoek bij oorlog bedoel ik 2 de wereld oorlog
... of de eerste "whatever".
Daarmee bedoel ik tanks vliegtuigen en alles.
Ik vond aleen de opmaak van de ingame van tribalwars zo moet het worden. -
scripter heb ik nodig als de layout is gemaakt :P...
-
De stijl wil ik oorlog uiteraard maar wel modern
-
Deadline is er niet de contest stopt als ik de juiste layout heb gevonden
-
Pluspunt: Ziet er vrolijk uit de dieren lachen alemaal :P...
Minpunt: te veel groen gebruik probeer ook eens een andere kleur
Conclusie: voor kinderen is het wel leuk
Evt waarde: ?12,50
-
Website naam of handelsmerk: Website is nog geheim wegens privee reden
Wedstrijd type:
Desing een layoutPrijzenpot:
€100Kleuren: Voor de desinger zelf te bepalen
Gewenste bronbestand:
.psdBeste leden. ik zoek een layout voor mijn oorlog's spel.
Ik wil de layout graag hebben in een oude brief die er ook egt mooi uit ziet.
Voorbeeld:
http://archeonet.nl/media/2/20060823-Flessenpost_brief.jpgDie brief wil ik graag de boven kant en onder kant opgerold hebben
Voorbeeld:
http://thumbs.dreamstime.com/thumb_191/1191359752712QeG.jpgDaar wil ik Graag een mooie header op hebben met een plaatje van soldaat welke maakt niet uit maar, Hij moet er goed uitzien(realistisch).
Op de achtergrond van de header wil ik een gevechtsveld waar je ook echt de explosies ziet.
Ik wil een 1 of 2 kanten menu. De menus moeten julie zelf kijken wat het mooiste erbij staat.
En het gaat om de ingame !
En ik wil graag egt kwaliteit zien. !DEELNEMERS:
Svenb
seliim
basskiller
Cas
melvinp
trusttie
fAdmin
StanAls er vragen zijn stel ze graag hier.
EDIT BY Kabling: Topic gesloten naar aanvraag van TS.
-
refresh ?
-
Top idee ! je word soms platgebeld via je host -,-
-
Hier is ik weer

-
Gta met membership ! assasinscreed is wel vet maar ook moeilijk

-
PHP
Toon Meer<?php //Deze gegevens correct veranderen !!! mysql_connect ("localhost", "tacrime", "*********"); mysql_select_db ("tacrime_golden"); //Aantal berichten tonen per pagina: $max=10; //Na hoeveel seconden men terug een bericht kan plaatsen //Staat nu op 1 dag $seconden=60*60*24; $tijd_cookie = time() + $seconden; ?> <style type="text/css"> /*Je kan hier nog meerdere stijlen toevoegen*/ .gastenboek { font-family: Verdana; color: #000000; font-size: 11px; background: #FFFFFF;} a:link { color: #0000FF; text-decoration: none; } a:active { color: #0000FF; text-decoration: none; } a:visited { color: #0000FF;text-decoration: none; } a:hover { color: #FF0000;text-decoration: none; } textarea, select, input { background-color: #FFFFFF; border-color: #000000; border-style: solid; border-width: 1px; color: #000000; font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 10pt; } </style>Volgens mij heb je je usernaam van de database gewoon foutgedaan