ja download divix of een andere media player die avi wel ondersteunt
Posts by scarface
-
-
als ik een layout van jouw steel en me eigen naam erop zet dan doorverkoop dan licht ik je toch ook op >?
en wat is eraan veranderd scripts die door een ander zijn gescript erop zetten ... -
en als iemand vragen over deze source heeft dan kan je anders ook nog wel aan mij vragen ik wil je dan ook eventueel wel helpen.
-
ik vind het ook altijd veraaaadelijk in die landen die trapgaten om daar even wat naar beneden te keilen bijv aanstekers watermeloen
... appels alles wat kapot kan.
en het is ook zo leuk om die lift helemaal op de bovenste etage stil te zetten. zodat je iedereen (jaa ook de dikke mensen onder ons) die trappen op te zien zwoegen. -
ja daarom juist wist ik veel dat die lift niet meer zouw opengaan
zal ik hem aanraken :o .. nee doemaar niet
wat is het toch verlijdelijk tik ah te laat ;P -
ja inderdaad ik vind het ook maar oplichterij !
-
Haha ja inderdaad had ik ook een keer op vakantie in turkije.
we gingen erin deden de lift eerst uit toen de deur digt was.
toen gingen we een blowtje draaien en die daar helemaal oprooken,De bedoeling was 1 etage eronder eruit stappen en dan die lift naar beneden laten gaan zodat iedereen die in de lift zouw komen knetter stoned zouw worden.
aleen mislukte het toen de lift niet meer aan wouw (xD)
vervolgens half uur gewacht om de rook weg te laten gaan.
ja toen moesten we toch maar even bellen in de lift
en vertel jij dan maar eens aan een paar buitelanders waarom je de lift uit deed -
Ik heb gewoon een gradient die erbij paste eroverheen gedaan.
Werkt ook wel redelijk. -
haha vast in de lift hilarisch
-
-
thuglife jij bent niet de enigste met een banditi script hoor ... en het is niet van jouw want jij ben niet de oorspronkelijke maker van dit script.
-
Ik ga eens kijken wat ik voor je kan doen, Maar verwacht niet te veel voor 25 Euro.
-
-
rond einde deze maand
-
is goed zal het nu meteen doen
-
ja daarom snap ik er ook niks van
-
oja ik zie het nu is heel regel 23 weg
-
ik vind het zelf wel een aanrader !
-
ik vind die zwarte balkjes niet egt super
de header is wel een beetje heel erg groot he :P... je moet ff betere kleuren gebruiken mooiere screenshot of weet ik het voor de header.
en doe er een rand omheen -
ik vind die van seliim uber nice !