Habbohotel en Runescape.
Nee grapje Grid, leuk spelletje !
Habbohotel en Runescape.
Nee grapje Grid, leuk spelletje !
Citaat van lars1134Het enige wat ik niet hoop is dat mensen het zich te persoonlijk gaan aantrekken als zij niet gekozen worden. Ze kunnen commentaar gaan geven op andere omdat zij niet gekozen zijn. Dit zorgt voor een ongerespecteerde sfeer richting de gekozen moderators en dat is het laatste wat we allemaal willen
40 is niet niks...
Dat zou wel heel kinderachtig zijn maar hoopen dat dit niet gebeurt !
Ze kunnen tenslotte niet iedereen moderator maken.
Ja dat heb ik al gedaan daarom juist graag niet meer te reageeren in dit topic aub. :slotje:
Voor de rest Bedankt voor u hulp
Ja het is voor een maffia game ik heb de img eraf gehaald omdat ik nu klaar ben graag. :slotje:
Mogen de beste winnen ! :cheer:
waar host u?
Dan kan ik het even nakijken.
Layout 3 heb ik gister al gekocht dus wilt u die even verwijderen..
En je zei dat je hem van je ftp en pc zouw verwijderen dus dit graag ook even doen.
Bedankt alvast.
Hij is getest tegen mysql injectie valt niks te doen. 8-|
Ok en ga je ook je beurs opentrekken of doen deze mensen het voor niks?
Nillas kan je zelf ook scripten ?
Of is dit weer zo een topic maak een source voor mij en julie hebben er zelf niks aan.
Citaat van azgoede doelen zijn 1 en al 1 oplichting-.- vind ik weet zeker dat een kwart van dat geld sowieso niet naar de mensen gaan dus als je een donatie gaat doen doe het liever zelf i.p.v door zo'n organistaie? Als je het zelf doet weet je zeker dat je dat bedrag afgeeft en geen % minder of meer:).
Gangstawar, dit heeft geen enkel nut ze kunnen net zo goed direct de acceptgiro naar de fondsen zelf sturen of op de site van de fondsen zelf doneren!
100% mee eens !
En dit klopt ook nog. 8-)
Waneer eindigd deze contest ?
op regel 291 staat ook
echo $info->content;
verander die ook eens dan
cijfer : 1/10
pluspunten : niks
minpunten : alles
overig :
e.v.t waarde : niet verkoopen je moet bijna geld toegeven
Veel te veel zelfde kleur gebruik het ziet er egt niet mooi uit.
Het zijn alemaal dezelfde gradients.