Posts by scarface

Citaat van Jannick

Ik ben niet voor niets al sinds iets van 2007 bezig met fbiwars. Met soms tussenpozen van een half jaar :p

dan ben je over 3 jaar wel klaar toch ? :p

Citaat van webdam-x

Wat ik mij afvraag is waarom mensen eigenlijk nog een criminals starten, je wordt dood gegooit met die dingen. :?:

Volgens mij is het een verslafing. ^o)

Ja nu je het zegt Axl H ik en een vriend zijn met een url verkort script bezig

PHP
    http://www.habbitantsduty.v3host.nl/

Dit hebben we tot nu toe aleen nog wat beter scripten enzo dan is het klaar.

index.php

Database.php

Nu moet je even een mapje aanmaken genaamd admin.
    Zet daarin deze file.

index.php

De sql

PHP
    {\rtf1\ansi\ansicpg1252\deff0\deflang1043{\fonttbl{\f0\froman\fcharset0 Times New Roman;}{\f1\fswiss\fcharset0 Arial;}}
    \viewkind4\uc1\pard\f0\fs24 CREATE TABLE m_activeren (\line email varchar(100) NOT NULL,\line code varchar(100) NOT NULL\line );\line\line CREATE TABLE m_admin (\line id int(11) NOT NULL auto_increment,\line gebruikersnaam varchar(100) NOT NULL,\line wachtwoord varchar(100) NOT NULL,\line PRIMARY KEY (id)\line );\line\line CREATE TABLE m_emails (\line email varchar(100) NOT NULL\line );\line\par
    \f1\fs20\par
    }

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.01.10 22:26:01:
    en als het kan moet ik ook nog even je login.php want daar zit hij ook nog in :)

En je kon het niet in je database vinden omdat hij een random code maakte dat is dus bijvoorbeeld:5588499665
    Die moest jij aanklikken in je mail,En als je dat had gedaan kwam hij pas in de database te staan.
    Weer een wijze les geleerd !

Het is eigenlijks heel simpel je ziet ergens in je script staan activated ="0" verander dit in 1 en klaar en dat was het.

Lukt het nog niet post dan je signup.php maar.

Mac was er niet geweest zonder windows.;)