Ok mooie stap 2 seliim.
Posts by scarface
-
-
Citaat van freephp
Ik ben de eigenaar van freephp samen met wolf,
BreedBandt = (fup)
en wij hebben geen KVK nummer,
wij proberen het geld terug te geven als wij eerder stoppen,
of we proberen jullie aan te sluiten op een andere hosting voor de voorlopige tijdUw vermeld dat jullie het probeeren terug te geven maar dit is niet een garantie dat je zeker weet dat je het ook daadwerkelijk terug krijgt.
En graag even info over het dataverkeer per maand. -
Een topic tracker script zeer handig !
Verder moet ik nog even denken. -
Dat is dan het probleem lijkt me ik heb dit zelf ook met directx
-
Het is niet egt een bug maar bij linkpartners staat crime club die site is er mee gestopt en dus geen linkpartner meer dagt ik.
-
Ik heb zelf ook last van dit probleem kan het kloppen als je in taakbeheer kijkt en dan zie je directx ? En die dan heel veel van je proccesor vraagt ?
-
Zo een source is minimaal 20000 euro waard ik zou het als ik jouw was maar bij een simpel php scriptje houden.
:slotje: -
-
-
jup ik bied 8 euro !
-
Leuk dat je het vraagt maar moet ik me de layout inbeelden ofzow.. ?
EDIT
Nu zie ik hem.
Mooie layout !
Top niks meer aan doen. -
OK stan is ingeschreven.
-
ja dit moet inderdaad dit is onmogelijk via cheatengine.
-
-
Citaat van Jannick
Nou, ik hoor 2 dozen met afwas naar buiten gegooid worden. Wat is daar niet aan te snappen? :p Nou ja
Ben inmiddels uit mijn kamer geweest. Cadeautje was een sneeuwbal, er zat een Duitse meid en een klasgenoot van hem in de woonkamer, ze blowen atm, mijn bijl is afgepakt, ...
Ik ga slapen, tot morgen! Iemand zin om in offtopic nog het dagcafe te bumpen? Mis dat gezellige geklets overdag.Ok ik dagt dat iemand dat voor je deur zette.
Maar weltrusten. |-)Db-maffia dat was omdat zijn aanmeld script niet werkte.
Heb ik al begrepen. :$ -
Volgens mij werkt dat niet via cheatengine maar het kan wel zo zijn. Teminste toen ik dat programma uitprobeerde kon je het aleen zelf zien.
En anders even pb stuuren.
Met uw email. -
Ah doen belgen dat wel vaker ?
Of is dat julie humor een doos met viese borden en weet ik veel voor de deur zetten.(xD) -
Goeden avond iedereen!
Is het nachtbraaken alweer begonnen.
Leuke naam trouwens. (xD)
Maar ik ben wel benieuwd wat gaan julie vanavond doen ? (behalve slapen) Voor degene die dat zo gaan doen. -
Citaat van basskiller
SvenB
Heb het idee van scarface ja dat die ongeveer zo ? wil.
Maar dat je dan precies dezelfde scroll als mij gaat gebruiken vind ik wel een beetje jammer..Dan doe je niet echt de moeite voor de layout maar rip je iemand anders zijn design onderdelen.:x
melvinp
Jammer dat je niet meer mee doet, je ging de goede kant op.scarface
Kies mij.. :$Mag nog niet ik wagt nog op een inzending van seliim.
En mischien is zijne mooier, Je weet het maar nooit.Edit
Basskiller je ziet nog een paar wazen in jouw header die wil ik er wel graag uit.
-
Ik heb zelf ook al even gekeken alles veranderd zoals jij zegt rick.
Ten eerst vergat je een = bij <IFRAME src= dus laade hij dat niet.
Daarna heb gewoon die links veranderd maar het werkt daarna nog niet hoor.