Posts by scarface

Pluspunt: Ziet er op het eerste opzicht al beter uit !
    Minpunt: Die massief grote onderbalk.
    Conclusie: Ziet er beter uit dan uw vorig layout mischien de onder balk nog een beetje bijwerken.
    Evt waarde: 15 euro

Al weer zo iemand die denkt dat alles gratis te krijgen is.
    Waarom komen julie nou niet eens met een budget als je dit laat doen.
    Zo trek je meschien ooit is iemand aan die even snel wat inelkaar flanst.
    Als je egt een layout zoekt dan kom je met een budget Zoals 30 + 9 euro voor de slicing.
    Het is eenmaal niet gratis.

PHP
    <?PHP

echo 'Maar dan nog snap ik niet dat mensen serieeus die spelletjes spelen om een prijs te winnen.
    De eigenaar kan toch ook gewoon 3 acounts aanmaken Of 3 vrienden laten spelen en die 50 euro geven.
    En zeggen ja hij is de winnaar want welke member kan nouw zien of het de eigenaar is of niet.';
    ?>
    Citaat van SC-Scripting

Ik ben studerende ICT-Medewerker geweest, wat denk je nou zelf?!

Kan jij mij dan verklaaren waarom dit wel bij mij gebeurd.
    Want ik weet toch egt zeker dat iedere keer als die directx 100 load geeft me internet eruit ploft.

PHP
    function cp_bericht()
    {
    document.write("Maar dan nog snap ik niet 
    Hoe die mensen het in hun hoofd krijgen om 300 keer naar zon belservice te bellen.
    En bij banditit doen ze dit egt heel veradelijk.
    Als je 1 keer belt dan staat er ergens je krijgt zoveel extra als je nog een keer belt enz enz.")
    }
    PHP
    <?php
    echo"Ja je moet tegenwoordig overal voor bellen.
    Als jij voor mij 1 crime game kan opnoemen waar geen belservice
    inzit dan noem ik jouw voortaam Koning Jannick.
    En de domste waar je ooit voor moet bellen vind ik nog
    Dat je bij zoveel pagina's bezoeken dat je dan premium moet worden.
    Egt zwaar belachelijk vind ik dat !";// Zo en dat was mijn mening over de belachelijkste bel actie ooit !
    ?>

En ik vond het eigenlijks ook altijd veel leuker om die games eens te laten crashen en dan die kinderen die hun spelletje niet meer konden spelen Hun hoofden aleen al te zien.
    Dat is pas onbetaalbaar.
    De verslafing aleen al van die games is niet best.
    Ik heb ooit eens een db via een shell opgehaald en daarin zag ik alle belgeschiedenis.
    En de berichten van: hihi ik heb ooit eens een rekening gehad van 400 euro.
    Of zie je 1 lid bijvoorbeeld die al 300 keer heeft gebeld.
    Dan sla je je bijna voor je kop!
    Daarom willen nu ook al die kindertjes hun eigen criminals spel.

Maar het mooiste vind ik ook nog wel dat ik persoonlijk zelf nog nooit een criminals game heb gehad.
    Ooit eens voor 1 maand een oorlogs spel maar die is gecrasht door Dos attacks.

En waarom zit ik op dit forum.
    Ja om mensen te helpen ik wouw altijd een eigen game maar had het altijd te druk.
    En ik wil gewoon puure kwaliteit en niet zon gratis source maar dan laat ik gewoon 1 scripten met een egt budget ongeveer 900 voor de scripting vind ik redelijk.
    Als je vanvaf 0 begint :)

Ja dat is toch geweldig zelf heb ik een zwaare hekel aan die mijnmaffia spellen er zijn er gewoon te veel van.
    Soms vind ik het stiekem gewoon leuk om is er een shell in te stoppen.

De scripts van banditit zijn zwaar slecht voor je server ze kosten je over vermogen aan extra load.
    Maar daarom ga ik mischien ook die source zwaar verbeteren qua scripting.

Citaat van SC-Scripting

[quote=scarface]Dat is dan het probleem lijkt me ik heb dit zelf ook met directx

DirectX staat los van je netwerk ;)
    100% CPU load heeft ook niets met je netwerk te maken :)

-------

Oja wel hoor. Als jouw pc 100% load heeft kan internet eruit vallen heb dit zelf vaakgenoeg meegemaakt.
    Dus ga geen dingen zeggen als je het niet eens weet! ;)