Posts by scarface

Beste leden.

Ik zoek een mooie progress meter voor 2 site´s.
    Weet iemand een mooie meter , of iets wat zo een mooie meter maakt.

Groeten.

Ja maar omdat mijn bux bedrijf voor zo een beetje alle wereld delen is wil ik wel zoveel mogelijk betalings mogelijkheden voor verschillende landen !

Tip : Maak 2 buttons 1 met geld af 1 met geld bij .

eerste button als je daar op klikt gaat er 10.000 geld 10.000 rank of wat dan ook maar af .

tweede button is gewoon de goede submit .

Ten derde post je site eens dan kan ik even kijken of je werkelijk last van een bot hebt , kan het amper geloven tenzei je een site heb van 20 duizend leden plus !

Hallo ,

Ik probeer al een tijdje om whatsapp ofzo te instaleeren op mijn mobiel, Aleen nou lukt dit mij voor geen meter. Hij geeft steeds een error over dat mijn veiligheidscertificaat niet geldig is ?

Het is een e66 nokia .

Iemand hier een fix voor ?

Het gaat er mij om dat het voor een bux site uniek is , Natuurlijk gebruikt iemand dit anders zou er wel geen pay per minute functie bij mollie zijn !

Beste leden van criminalspoint.

Ik had een vrijwel uniek idee voor mijn volgende project maar wil weten of dit wel mogelijk is.

Het idee : Betaal per minuut (telefoon).

Mensen kunnen hun huidige saldo ophogen door bijvoorbeeld naar een 0900-0900 nummer te bellen, en dan betaalen per minuut. Ze krijgen per geldige minuut die zij bellen : bijv 90 cent ( dat kost dan ongeveer 1 euro ), zo kunnen ze hun acocunt saldo opvullen/bijvullen , door te gaan bellen ?

Het word voor meerdere taalen en is het wel mogelijk met belasting enzo ?, of hoeft dat niet met dollars ?

Idee of niet ?

Stichting brein kan niks doen als het niet in Nederland word gehost, Google translate kan je onmogelijk offline halen net zoals de proxy site's waarmee je nog gewoon op thepiratebay kan komen.

Vind het persoonlijk ook een domme actie van brein , 99 % houd je toch niet tegen om te downloaden.

Beste leden van criminalspoint.

Ik had gister een top domein verzonnen, deze heb ik ook ingevoerd bij www.****.nl/ domeinchek. De domein was nog gewoon beschikbaar en niemand gebruikte hem. Nu wou ik hem vandaag registreren maar dan is hij plotseling gebruikt iemand anders heft gewoon mijn naam snel voor mij weggepakt dus ?

Dit is een beetje raar alemaal dat je niet gewoon vertrouwd een domein kan zoeken zonder dat hun de goeie namen gaan registreren ?

Waar kan ik dit domein alsnog gaan kopen ?

Kan er nu aan starten , stuur maar een pb met messenger of dergelijke. Weet ook niet wat voor website en hoe groot het is dus het kan het ook niet voorspellen.

Huston whe have a problem !

Ah mooi hij doet het nu weer even kijken.

Nou heb ik nog wat iritants tussendoor wat mij aanpassen onmogelijk maakt : als ik bijvoorbeeld een regel heb:

voorbeld regel

en ik maak een spelfout en ik wil er een E bij zetten dan verwijderd hij de rest van de zin per character die ik op me toetsenbord intyp hoe krijg ik dit weg ? Dit zit me nu al een tijdje lastig te vallen en maakt het schrijven van php scripts bijna onmogelijk.