Posts by Jannick

PHP
    if( ($data['rank'] > 3) || ($data['aantalxgebeld'] >= 2) ) {
    echo "gefelicteerd";
    }
    else { echo "Je bent nog niet gefeliciteerd. HA!"; }

Dit zóu moeten werken... Doe anders eens echo $data['rank'];, kijken of hij uberhaupt wel wat ziet...

Als het goed is, zou dit gewoon moeten werken.. Ik zou wel even een } na je echo zetten, anders word je if-loopje niet afgesloten :) Daarbij kan je, volgens mij, ook "OR" gebruiken, misschien eventjes handiger als je het niet zo op ||

PHP
    if( $data['rank'] <= 3 || 
    $data['aantalxgebeld'] <= 2 ) {
    echo "gefelicteerd";
    }

Wat ik overigens wel vaag vind, is dat, als je bijv. meer dan 2 keer hebt gebeld dat bericht niet zou krijgen als ook je rang niet voldoet... Zou het niet beter zijn om er ">=" in plaats van "<=" neer te zetten? Nu word je in principe gefeliciteerd omdat je niet gebeld hebt :P

@Swatcrime, waar zie je staan dat hij het verkoopt? Het is een Checktopic.

Rating: 8/10
    Commentaar:
    Pluspunten: Beter dan de meeste layouts die ik gezien heb hier op CP, goed gebruik van de kleuren én overzichtelijk :)

Minpunten:
    Op de een of andere manier is het lettertype niet helemaal passend... Ik zou voor een iets softer, lettertype gaan, misschien iets meer spacing ertussen.
    Verder mis ik een duidelijke header, dus inclusief de websitenaam. Zou bijv. linksbovenin kunnen komen, rechtsboven waar nu staat "Welkom op Soccermanager.nl" is een beetje weinig, naar mijn mening.

Succes :)

Bij mijn eigen website heb ik de belangrijke dingen geinclude (config, controles etc), naast de gewone pagina's. Die pagina's zijn php bestanden met minimale inhoud, de head, gelaadde javascripts etc zijn allemaal geinclude en/of met functies geregeld. Maak eerst een pagina die aan je eisen voldoet, en kopieer de inhoud dan steeds, scheelt je op zich werk :) Eventueel kan je via .htaccess ook nog je php bestanden renamen naar html en die laten parsen als php, maar dat is niet geheel nodig, wel SEO-vriendelijk. Qua SEO denk ik dat je het beste op die manier kunt werken, ?p=pagina/argumenten/etc zal, naar mijn mening, minder snel worden opgenomen in bijv. een zoekmachine.

"De Rechten(Copyricht)"
    Ik denk niet dat je de rechten hebt om de naam "Habbo World" en andere namen te gebruiken... Daarbij vind ik 25 euro voor een buynow aardig veel, gezien het EN op een gratis host is, EN het een van de vele sites is die Habbo-gerelateerd is...
    Succes met het verkopen...

Lijkt mij niet... Even vergelijken met icoontjes. Die mag je (vaak) overal voor gebruiken, behalve voor commerciele doeleinden. Men wilt immers niet dat waar ze moeite in hebben gestopt, andere mensen aan verdienen. Zo ook bij achtergronden. ;)

En wel honderden bestanden, lekker overzichtelijk...
    Nieuw veld aanmaken met hoeveel geld iemand krijgt?

PHP
    $query               = mysql_query("SELECT * FROM namen");
    while($queryweergeven = mysql_fetch_object($query)) {
    $geld = $queryweergeven['gelderbij'];
    $actueel = $queryweergeven['geld'];
    $erbij = $actueel + $geld;
    $naam = $queryweergeven['naam'];
    mysql_query("UPDATE namen SET 'geld' = "" . $erbij . "" WHERE naam = "" . $naam . """); 
    }

Zoiets?

Ik heb ondertussen vier layouts die in de wacht staan... Door een druk schema zal ik er pas maandag aankunnen, maar dat is niet gegarandeerd. UIteraard hoop ik ook dat het eerder is.

Jannick