Citaat# Op CriminalsPoint is het niet toegestaan crew te recruiten, zonder toestemming van een CriminalsPoint crewlid.
:slotje:
@Topicstarter en Willem: Volgende keer dan maar even vermelden; zo voorkom je misverstanden.
Citaat# Op CriminalsPoint is het niet toegestaan crew te recruiten, zonder toestemming van een CriminalsPoint crewlid.
@Topicstarter en Willem: Volgende keer dan maar even vermelden; zo voorkom je misverstanden.
CitaatReclame tot zelfs spam wordt niet getolereerd en zal ook bestraft worden.
Dit is niet objectgeorienteerd, trouwens; dat kan beter en compacter, desgewenst nog de HTML compleet gescheiden van PHP
Je kan het beter opvragen met direct de filter_var in een if-je. En nog een tip: Je kan direct dit doen:
return filter_var($email, FILTER_VALIDATE_EMAIL); aangezien deze functie al true of false retourneert is dit overbodig.
In je staat dit: ($keuren->EmailKeuren). Je moet er haakjes omheen doen, en een variabele meegeven, wat je op lijn 32 doet is namelijk nutteloos, er wordt daar true geretourneerd maar het wordt nergens in opgeslagen. Dus van lijn 54 kan je het beste dit maken:
if(!$keuren->EmailKeuren($email))
Langer:
if not $keuren->EmailKeuren > true, dan foutmelding weergeven.
En hoe ik het zou doen:
Succes
Dag,
Hierbij bied ik het domein monkeycoder.nl te koop aan. Ooit geregistreerd als mogelijke naam om mezelf in te laten schrijven bij de KVK, maar het sprak me toch niet echt aan.
Bieden vanaf: 5,00 euro
Opbieden met: 0,50 euro
Bezoekers: n/a
Inkomsten: n/a
Geregistreerd bij: TransIP.
Betalen via: Wallie, iDeal en overschrijving.
Vragen? PB!
Groet, en een fijn weekend gewenst,
Jannick
Goed, alle reacties verwijderd. Meedoen is OP EIGEN RISICO. Wil je per se een contract, dan kan je dat via een privébericht kenbaar maken. Het gaat hier om het zoeken voor scripters, niet voor commentaar.
Nogmaals: Meedoen is OP EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID. Medeleden waarschuwen kan via privéberichten.
Even een reminder: Het is NIET de bedoeling om hier offtopic te gaan. Als je de prijs te duur vindt, dan reageer je niet, of doe je dat via een privébericht naar de topicstarter. Anders :sst:
Jordy.S Dan kijk je op Mediamarkt.nl. Bij 9/10 van de producten staan afmetingen.
De harde schijf die Gerben stuurt, is amper 20 centimeter lang. Waarom is die dan niet makkelijk mee te nemen?
Voor mijn vriendin heb ik een 1TB schijf gehaald bij de MediaMarkt voor een euro of 100, merk Iomega. Goed merk voor zover ik weet, redelijk snel, en alleen op 2 x USB
Ergens zul je toch de afweging moeten maken of je 1 terabyte aan data met je mee WILT nemen. Als die schijf kwijtraakt, heb je heel wat data op straat liggen... Volgens mij kan je dan beter een kleinere schijf nemen (waardoor je geld uitspaart) maar waar toch alles oppast wat je wilt. Lijkt me een verstandigere keuze
Succes met zoeken!
Slecht idee. Voor iedereen die lager dan de lijn van Amsterdam-Arnhem woont, zijn de reiskosten erg hoog. Vraag me af waarom er niet iets centraals is gekozen als Utrecht. Makkelijk te bereizen voor zowel Nederlanders als Belgen. Goed knooppunt, centraal, veel te doen.
Anyway, succes met de organisatie ervan! Ik verwacht niet dat ik kom, en anders laat ik het nog wel weten
1) Ik zit momenteel bij ISP:
UPC
2) Ik heb hier het pakket geen-flauw-idee af genomen
Waarom? Het was hier al in het studentenhuis.
3) De snelheid is:http://www.speedtest.net[/img]
4) Ik geef dit cijfer aan mijn ISP: (5/10)
5) Omdat:
Niet genoeg technische kennis, lange wachttijden bij storingen
6) Ik wil hier blijven/ weg omdat:
Weg, omdat ik liever bij XS4all zit. zij zijn een stuk verder met technologie, maar daar betaal je aan de andere kant ook weer wat voor.
7) Ik zou liever naar ..... als ISP gaan omdat...
(indien n.v.t. dan leeglaten)
Als het daadwerkelijk vrijgegeven zou zijn, dan zou je het zo moeten vinden. Als je er al een request voor moet starten, lijkt me niet dat de basicwar source ooit vrijgegeven is. :slotje:
Geinig! Zou haast een iPad kunnen zijn. Wellicht een idee, en wellicht bestaat het al. Klinkt echt cool
En inderdaad, goede instrumenten hoeven niet duur te zijn. Heb een Squier Telecaster van iets van 200 euro, perfect geluid (als je 'm stemt...). tevens nog een Fender Precision Bass uit 1986, zo'n heerlijk donker geluid heb ik nog nooit gehoord
Zit op dit moment in Alkmaar, en moet vanavond nog naar Arnhem. Vraag me af of het per trein gaat lukken.
Dit had je zo kunnen weten door contact op te nemen met je hoster. Hier zijn trouwens ook al tig topics over geweest.
Dat staat allemaal in de FAQ van TargetPay. Als je die gelezen had, had je gezien dat er een parameter in je voorbeeld zit, de parameter $test. Als je die op 1 zet, wordt er áltijd een OK teruggestuurd als het in de praktijk ook goed gegaan zou zijn. Ik weet niet zeker of je dan nog een testpincode nodig hebt, dat zul je terugvinden in de documentatie.
Op verzoek: :slotje:
Jammer dat je weggaat, we zullen je missen Willem! Succes
Correct. Hierbij sluit ik het topic, er hoeft hier geen aandacht meer aan besteedt te worden. :slotje: