Posts by Jannick

Monty Python - The Meaning of Life is geniaal :)
    Verder.. ehm.. Nou ja, Nederlandse classics (Zwartboek, De Storm etc) zijn aangrijpend en spreken me gewoon erg aan, en dan nog een hele zoot (andere) comedie :P

NielsB Dat laatste is niet waar... Ik kan net zo goed een lokaal bestand maken, en als action een bestand online ingeven. Bij server Request Method gaat het om de gegevens die de server heeft ontvangen, en niet heeft verstuurd.

Ik heb geen verstand van de Cosagame Source, maar ik raad je sterk aan om een eigen source te maken, indien je over de goede PHP/mysql/html eigenschappen beschikt. Dan weet je hoe jouw eigen source eruit ziet en wat je eraan kan verbeteren, en heb je er ook de rechten van, want ik geloof zelf niet dat de genoemde sources allemaal rechtvrij zijn.

Succes :)

Sorry, ik zal nog een keer commentaar geven: Probeer vanaf het begin af aan het volgens de regels te doen, scheelt je HEEL veel werk later om alles weer opnieuw te leren wanneer je professioneler bent :)

Op die manier ( -> Geen propere HTML) kan ik ook wel minimaal gaan scripten, maar dan kom je tegen veel meer problemen tegen... Misschien is padding een goed idee? Verder zou ik het hele menu in een div zetten, en daarin de divs van elk menu... Niet los ;)

PHP
    if(isset($_POST['send']))

Veranderen in

PHP
    if(isset($_POST['send']) && isset($_POST['name']))

Edit: Of is dat niet goed genoeg? Anders zou je er geen else{} in moeten zetten en het formulier laten zien, ongeacht of er gepost is of niet, en ALS er gepost is, maar geen value is, de $Surname en $email echoen als value van de inputs :)