Posts by Jannick

er zijn topics die me totaal niet aanspreken, en dan is het handig om niet alle pagina's langs te gaan, snap je? Ben er erg gehecht aan <3

Is er misschien nog baat bij een "alles markeren als gelezen" knop? Bij sommige topics heb ik geen zin om alles langs te gaan, en dan is zo'n knop wel handig ja :P

Je mag het als reclame zien, afgezien van het feit dat je er zelf ook wat aan hebt, en het nog besloten is. Like I care dat mijn saldo omhoog gaat *sigh*

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 11.10.09 11:26:42:
    Even een bump, als 't mag :)

Anders even die hele zooi buiten de tabel zetten.. Trouwens, d0 en d1 worden nergens gedefineerd als class, zie geen css staan, niet dat het veel uit maakt maar toch...

Edit: En Cellspacing staat op 0.1... Voor zover ik weet kan je geen punten gebruiken, kan het mis hebben ;)

Het is mogelijk, maar niet in Windows * zelf, wel met externe programma's (die niet al te moeilijk zijn om te omzeilen)... Ik weet niet of er een open source/gratis programmas zijn.

Heel vreemd... Zeker weten dat er wat in staat?

PHP
    $result = mysql_query("SELECT * FROM cijfers WHERE toetsid = '1'");

Heel misschien...

Cas Als je "" wilt gebruiken terwijl hij in de echo staat, zou ik voor elke " een \ zeggen, dus \"\", anders ziet hij het verkeerd.

@Quinten, ik zou ook even <body> etc gebruiken... Nu heb je een lege pagina, alles is afgesloten en dan wil je nog wat weergeven. Het kan wel, maar is sterk af te raden :) Succes!

Gewone pc:
    Windows 2000 prof (L) Stabielste OS ooit :D

Laptop:
    Opensuse 11.1 met aangepaste kernel & shit)
    Windows Vista (lichtelijk gestript)
    Heeft ook nog XP, Ubuntu, Xubuntu, Kubuntu, FreeBSD En Windows 2000 Pro op gestaan.. Beetje uitgeleefd :P

Fotolijst
    Vroeger alleen Windows XP, nu sterk afgeslankte Windows 2000 met irfanview om foto's automagisch te laten afspelen <3

En of dat kan, integers kunnen ook in de min komen... En in je beginpost zeg je dat het juist op de integers moet die onder de 0 zijn...

Vreemd.. Het komt hier uit mijn cron die ik dagelijks heb draaien, en heb 'm alleen aangepast naar jouw tabel en velden...

Je hebt ook niet gebruikt wat ik heb getypt... Mijn versie is zonder `, maar met ' om de variabelen, en niet om de velden/tabel ;)

Bedoel je power of attack? Doe eens '0' in plaats van 0... ;)

En je doet "aantalkeergebeld = aantalkeergebeld0", in principe...
    Doe dit maar:

PHP
    mysql_query("UPDATE [users] 
    SET aantalxgebeld = '0'
    WHERE attack < '0'");

Edit:

Citaat van Patrick
    PHP
    mysql_query( ' SET `[users]` SET `aantalxgebeld`=' 0 ' WHERE `attack` < 0 ' ) or die mysql_error();

Dit werkt al helemaal niet...