Vanochtend een bericht gestuurd
Posts by Jannick
-
-
Zeker wel, je bent immers een dummie
Dat andere boek (zie link in paar berichten terug) is dan ook wel goed genoeg.
-
Casio Ah! Bedankt! Mooi zo
-
Nou ja, als je echt alles wilt weten is dat boek denk ik een beetje te weinig. Het is wel duidelijk uitgelegd, maar er word niet ingegaan op bijv. OOP.
-
Nee.. Ik zal het even opzoeken.
Het ging om dit (klik) boek. Alleen de basis staat erin, dus niet echt bepaald uitgebreid. -
Wat gebeurd er met dubbele leden? Ik ben op zowel CP als op CF aangemeld, en volgens mij ook onder dezelfde naam
-
Voor Dummies is wel een redelijk goede serie, niet perfect, maar goed genoeg voor alle informatie
Er was een boek.. Van een een of andere Arjen of Arjan, die ik zelf gelezen heb en die ik ook uitstekend vond.
-
Succes
Nog niks gemerkt gelukkig
-
@DeathKill Da's zeker niet waar, ze houden hier nog een goede winst aan over. Als ze alles zouden uitbetalen zouden ze nog een grote winst hebben, een klein deel zijn reserves
-
-
-
Sorry voor het offtopic.
Waar liggen je interesses?
-
Waarvan duizenden met hetzelfde concept *sigh* Iets unieks bestaat niet, wellicht kan je het uniek noemen als je hetzelfde idee hebt en het in tegenstelling tot eerdere pogingen wel aanslaat
-
-
In welke richting zit je zelf een beetje te denken, als het geen crimegame is?
-
Verveel je je NU, of heb je echt tijd teveel? Een site maak je niet als je je "nu" eventjes verveeld. En daarbij, er zijn geen unieke ideeën meer, alles, echt alles is al in gebruik
-
Mag ik vragen waarom je hem verkoopt?
-
-
Die 5 euro is niet waar. Tenminste, toen ik me aanmeldde niet.
Voor Adwords moet je wel 5 of 10 euro in het begin betalen, maar k heb daar een coupon voor gehad van 50 euro, is wel lekker makkelijk
Daarnaast moet ik wel zeggen dat het officieel niet mag onder de 18 jaar.. En inderdaad, bij de wat kleinere websites willen ze nog wel eens moeilijk gaan doen, je eigen kliks tellen dan redelijk zwaar. Als je website meer dan 50 bezoekers op een tijdstip heeft, dan zou ik er eens over nadenken. -
Een mac is veel completer dan een Windows installatie. Standaard komt het al met veel, veel meer functies, daardoor, en door de gebruikte hardware (die compleet op mac is afgesteld) is het zo duur. Games? Dacht het wel, worden al veel meer games voor zowel Win als Mac gemaakt, en het broertje van mijn vriendin speelt er Grand Theft Auto op zonder problemen. Werkt uitstekend.