Posts by Jannick

PHP
    if((isset($_POST['login']) && (isset($_POST['pass']))) // etc

Volgens mij moet je dan weer een isset aanroepen, en kijken of ze allebei overeenkomen :)

PHP
    ><td width="{$data->rankvord}%"

procenten kunnen hierin geen decimalen bevatten. Ik heb geen idee hoe deze code in elkaar zit (ik heb het niet zo op ENDHTML en dergelijke zooi), maar je moet round() toepassen op deze vars. Ik zou het verder met divs doen, dat je overlappende divs hebt. Nu heb je, volgens mij, dat je het grijze gedeelte de rest van de 100 procent hebt (dus 100-68 aan grijs gedeelte). Misschien een stapje in de goede richting :)

Denk dat de meeste mensen het bij een provider willen houden. Pushen zou gewoon gratis moeten zijn... Maar goed. Registratiekosten :)
    Ehm. Laat ik maar even ontopic gaan... Het is een redelijk sterk domeinnaam, en ik zou, als ik interesse ervoor had, er tussen de 15 en de 25 euro voor geven. Even een indicatie, kan het ook nog fout hebben maar zoveel zou ik er persoonlijk voor over hebben :) Succes met de verkoop/soortement veiling ;)

Is pure klantenbinding, niets van geloven. Natuurlijk kunnen ze het pushen, wellicht tegen een gering bedrag, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Volgens mij moeten ze zelfs de mogelijkheid aanbieden om 'm naar een andere provider te pushen hebben, weer een kwestie van vrijheid...

Waarom zou ik dan daar een account moeten aanmaken? Ik hoop toch wel dat ze zoiets kunnen pushen, anders is het echt een baggerkwaliteit wat ze dan leveren...

De meesten die daar te vinden zijn, zijn gratis voor "huis"gebruik, en ik zoek iconen/iconpacks die voor commerci?el gebruik geschikt zijn.

Edit: deze reactie is na aanleiding van Deins bericht.

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.10.09 20:11:19:
    Inmiddels eventjes ingegaan op Cass' suggestie, en dat lijkt me inderdaad wel wat. Creative Commons 4 life :D

Hee CP en CF'ers!

Ik heb een vraag na aanleiding van de layouts die hier verkocht worden. Ik zie veelal professionele icoontjes in bijv. een menubar of iets dergelijks. Worden deze keer op keer zelf gemaakt, of is er een gebruikte iconpack die geschikt is voor commerciele doeleinden? Ik heb enkele packs gevonden, maar die zijn kwalitatief niet goed genoeg.

In zo´n geval zijn er zat andere plekken te vinden, veelal ook legaal. Goed dat je zoiets probeert, begrijp me niet verkeerd he ;)

Het is gewoon simpel: Op elk document rust auteursrecht. Als je leraar het vertaald heeft, heeft hij er alsnog geen rechten op, tenzij hij ervoor toestemming had.

Dan rust er nog altijd auteursrecht op, het originele recht blijft van kracht, als ik me niet vergis. Ik zou voorzichtig zijn hier mee :)

Op elk bestand rust auteursrecht, dus ik denk dat je er beter aan doet om deze bestanden te verwijderen... Just in case ;) Wij hebben ook een boek van 700+ bladzijden over C#, en een complete XP sessie met geinstalleerde software, en hebben nog niks betaald. Word aan het einde van het jaar (of in het midden) in rekening gebracht :)

Heb je de rechten ervoor om dat te verspreiden en/of te herpubliceren?

Edit: Er zit ook een deel Java, PHP en JavaScript in...

Waarom een finale? Dat klinkt best wel partijdig... Is het niet beter om een lijst te maken met een stuk of 8, 10 punten waar je voor elke tussen de 0 en de 10 punten kunt scoren? En dus zodoende degene met de hoogste "score" eruithalen, op basis van feiten :)