Wellicht zegt het woord "content" je wat, W0utR... De gegeven gegevens die er nu in staan zijn niet dynamisch, en hij wilt dat die dus uit een database word gehaald. Ik weet niet of het kan, je zou het het beste gewoon uit moeten proberen met een foreach-loop en een connectie met de database
Posts by Jannick
-
-
Nja, net iemand lid gemaakt, Ptz komt er niet bij maar een vriend wel. Maar goed, het is ook al een tijd dat dat niet samen loopt, zal wel weer goed komen
-
*knip* reactie weg?
Euh
Vreemd, middenkolom is wel gewoon... En het aantalptz, ik zou even je koekjes verwijderen van lockerz, opnieuw inloggen etc. En anders geef je je het zelf aan (of stuur je een ipod touch 64 gb door naar mij (A))[offtopic]Plug je adapter even in :P[/offtopic]
-
Maximaal 4 dagen, lijkt me
Elke dag inloggen = 2 ptz, de daily beantwoorden is ook nog 2 ptz
-
Ik zou je zeer sterk aanraden om eens wat meer te leren... Natuurlijk heb je hier een server voor nodig, een standaard hosting pakket is EN niet flexible, EN het zou lijden tot veel klachten (alles staat op een hostingpakket, sloomheid, etc.), en ik vaag me af of het uberhaupt mogelijk is om meerdere domeinen los van elkaar op een pakket te zetten... Ik raad je aan om een paar maanden non stop te Wikipedia'en over alles wat met netwerken, DNS en dergelijke te maken heeft te lezen... Begin daarna pas hieraan te denken. Mocht je onder invloed zijn geweest van drank/drugs terwijl je dat schreef en heb je er wel kennis van: Zoek/huur ergens een dedicated server, en doe 't rustig aan
-
Bericht verwijderd + banpuntje voor de reactie!
-
Citaat van maclover111
http://www.nu.nl/brandstof/
even zoeken ..?Hij wou ook echt zoiets... Het gaat om het te importeren vanaf een webpagina... Zie link die hij zelf al gaf.
-
Je word binnen anderhalf uur voorzien en nog geen 1 uur en 40 minuten moet het weer open... Wees er eerst zeker van dat iemand je kan helpen, lijkt me.
-
als aanvulling op w0utR: Gebruik cURL
Zie ook dit topic op PHPhulp.nl.Edit: Ik weet dat het fout is wat er in de post staat, maar als je het aanpast en eventueel hier nog om hulp vraagt, kom je al een heel eind
Edit 2: Ook dit is wel een goede bron.
-
-
@CB / over Mac:
Er komt geen verleden tijd te staan, echter staat er bij degene die de "toestemming" gaf geen tijd van het bericht, terwijl het bij Fl-ii wel het geval is. Die blauwe bar is trouwens wel heel mooi... -
Als je het werkelijk begrepen had, dan had je ook kunnen weten dat je saldo niet op 0 komt als de bèta voorbij is. /ignore
-
@PG/CBdinges,
Als je Engels goed is, zul je lezen en begrijpen dat het gaat gebeuren zodra de site open gaat... Het einde van dit jaar dus. Kan het uitlopen? Ja, dat kan heel goed. Het is een bèta, maar de punten die je hebt houd je, alleen kunnen sommige data nog verschillen
-
-
Ik heb relatief veel witregels in gebruik, en ik tab ook best veel
Mijn editor doet het eigenlijk al voor me, maar zelf doen is het nog overzichtiger. Soms, bij complexere dingen (classes) geef ik commentaar toe
-
Even een tip: Kwaliteit kost geld. Er zijn uitzonderingen, maar in dat soort gevallen heb je geluk.
-
Ik heb vanuit mijn school de schoolcertificaten van MCDST (MOC2261 en MOC2262) gehaald, en dit schooljaar daar de officiele certificaten van halen. Verder waarschijnlijk nog een Microsoft C# certificaat, hoewel ik daar nog over twijfel (in 12 weken moet je vanaf 0,0% kennis naar een volledig programma met abstracte classes/etc gaan). overige certificaten, op het programma: *iets* van Flash, en aan het eind van dit schooljaar een Zend Framework certificaat
-
-
Hee!
Wie van jullie heeft er ervaring met jQuery? Heb gisteren in Engeland een boek gekocht over jQuery, waar ik binnenkort eens aan ga beginnen. VOor degene die niet weten wat jQuery is: jQuery is een JavaScript Framework die erg veel gebruikt word (o.a. door Google en de website van Mozilla (jQuery is ontworpen btw door werkzaam is bij Mozilla)) voor diverse mogelijkheden, bijv. een datumpciker, css dynamisch aanpassen, dingen laten verschijnen en weer wegwerken, tabbladen, etc... Er kan veel
Ik heb enkele plugins gebruikt maar ik denk dat ik mijn eigen jQuery plugins eens ga ontwerpen om in mijn website te integreren.
Nou ja, lijkt me duidelijk, vertel over je ervaringen met jQuery
-