Posts by Jannick

Dat heeft er wel degelijk mee te maken. Stel dat ik, op de een of andere manier 1000 leden aan weet te brengen, waar haal jij dan 400 euro vandaan?
    En voor 0,40 cent (dus 0,004 euro) zou niemand je website willen promoten, never...

Oef, ik was best offtopic.. Het ZIET er best normaal uit... En ok, 10 euro is best veel maar wat wil je... Ze mogen het zelf bepalen.

az Leer eerst even zinnen maken die men kan begrijpen, praat dan pas.

Casio In dat geval wel, ja. Als ze het ergens hebben gesteld dan kan je er weinig aan doen, of zelf gewoon verkopen.

Je weet wat die () beteken? Dan is het of een array of een functie, aangezien een array niet kan in dit verband, is het een functie waarin er een waarde geretourneerd word... Die waarde is een uitkomst van een serie berekeningen die in die functie worden gedeclareerd, en die staan niet in dit document. Zoek iets op waarin je "function health() {" ziet, dan kunnen we je helpen

Wat nou stelen? Zij zijn tussenpersoon, dan hebben ze het recht om een deel van de winst te houden, als de aanbieder (de maker van de source dus) er toestemming voor heeft gegeven.

Je introtext zou iets langer moeten zijn in je bericht... Het is maar een hint: Een voorbeeld van hoe je je check wilt hebben. Hoe dan ook:

Ik vind deze layout best mooi. Dubbel menu aan de andere kant is best experimenteel, maar toch wel mooi. Zou moeilijk worden met langere namen. De achtergrond had wat meer verschillend moeten zijn, is nu nogal hetzelfde overal. Verder wel mooi, goed kleurgebruik :) Ik vraag me wel af wat er qua uitbreidingsmogelijkheden nou precies komt, stel je voor dat je er meer items in wilt zetten :)

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je het eerst gratis weggeeft en er nu opeens voor betaald wilt hebben... Ik zou je volgende uren in een andere layout steken en die met een dikke winst verkopen, en deze als voorproef beschouwen of zo :)

Citaat van "sloosmedia"

2. marktplaats gescheiden.
    - nu staat marktplaats bij algemeen gedumt en dat vindt ik erg onpoffesioneel..

[offtopic]In welke kattagorie staan die poffertjes nu?[/offtopic]

Ehm. Al een keer eerder gesuggereerd: Een "Read All" knop, heb bij sommige topics geen zin om ze aan te tikken en dan blijven ze toch blauw. Wel handig lijkt me :)

Als je hier een URL zou posten, zou het in ieder geval nog geindexeerd worden... Waar haal je je inkomsten uit, hoe weet je zeker dat je 40 cent per aangebracht lid kwijt kan, etc? En.. E-mailadressen posten mag niet... Succes