Posts by Jannick

Ik zou het nog beter in een div zetten met align="center", word nu zo raar uitgelijnd. En inderdaad, even een background-color: in de css toevoegen die gelijk staat aan de gebruikte kleuren van de achtergrond van je afbeelding :cheer:

Je hebt het toch over xampp? Dan hoort het in de htdocs te staan, waar die www vanaan komt is mij nu onbekend :P En het ging me erom of je het in de standaard locatie (C:/Program Files) had geinstalleerd of wat anders. XP en Vista deden/doen daar moeilijk over namelijk, kan een oorzaak zijn van het probleem.

Ik zocht een tijd geleden zelf ook een printer, liefst ook een all in one. Het is tenslotte een Canon Pixma PX700W geworden. Prachtige printkwaliteit, randloos printen, wifi uiteraard, kaartlezer, en dat andere ding om te printen via bluetooth :)
    Originele cartridges kosten wel een euro of 10 per stuk, maar zijn goedkoper te krijgen via bijv. Wecare), heeft namelijk 6 soorten kleuren in zich.
    Opzetten in netwerk was vrij makkelijk, en werkt onder Windows (en on-officieel onder Linux nu ook (A)). De kosten waren "maar" 150 euro, wellicht willen je ouders meebetalen?
    Ik ben van plan om 'm over 5 jaar af te schrijven, dus zo'n 30 euro per jaar/2,5 euro per maand is absoluut niet veel. Goede inverstering denk ik :) Wellicht zijn er nog wel andere, iets goedkopere printers uit de Canon Pixma serie, succes met zoeken.

Heb je 'm toevallig in je Program Files folder gezet? Kon (een tijd geleden tenminste) weleens problemen opleveren. Ik heb 'm zelf in C:/xampp/htdocs staan, misschien werkt het als je het daar in zet :)

Citaat

Forbidden

You don't have permission to access / on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Kan niet echt iets bekijken nu :)

Heel smiechterig hoor.. Wow, echt een vorm van reclame. Zelf bang dat je niet genoeg punten krijgt? Drink een glas melk en alles gaat beter :P :cheer:

[offtopic]Verkeerd subforum[/offtopic]

Nja, waard.. Hmm, bedoel je nou je layout? Je praat over een login systeem, en ik denk dat ik in dat geval iets mis :P
    Maar zoals ie nu is, alleen .PSD, euro of 10, 15.

Controleer eerst even je titel voor je iets stopt.. En een Beurs script, wat versta je daar precies onder? En hoe uitgebreid wil je het hebben, etc..

Een betere oplossing is denk ik ankers, zoals

PHP
    <a name="top"></a>

en dan onderaan ergens:

PHP
    <a href="#Top">Naar boven</a>

Is veel flexibeler :)

@Learesh, je hebt gelijk, hoewel K. Rens nieteens zo slecht in. Ik merk wel dat er een paar moderatoren de regels nog eens door mogen nemen, weet niet of een voorbeeld nu wel zo handig is... Ben ik trouwens de enige die het huidige bansysteem in twijfel trekt? Ik werd een keer voor 17 uur geband voor een nogal grove reactie, en 3 uur voor een reactie met dezelfde strekking. Wat leuk was, was dat die ban van 3 uur rond half 12 's avonds werd uitgevoerd, en ik vlak daarna maar ging pitten en er zo vrijwel niets van merkte (en dus ook niet leerde). de andere keer was rond half 5 (ofzo), en tsja, dan zit je maar een dagdeel zonder Criminalspoint, ik leer er in ieder geval niet van.
    Men zou beter een bansysteem kunnen hanteren zoals op sitedeals etc, paar waarschuwingen en dan direct een permabannetje erop, wellicht een keer gaan suggereren bij een van de admins.

$variabele = beveiliginginvoer($_POST['chocola']);
    Zoiets, lijkt me dan toch?

PHP
    function beveiliginginvoer($witbier) {
    mysql_real_escape_string(htmlspecialchars(addslashes($witbier)));
    return $witbier;
    }

VInd die haakjes best irritant op zich, weet niet zeker of het werkt...
    en anders:

PHP
    function beveiliginginvoer($witbier) {
    $witbier = mysql_real_escape_string($witbier);
    $witbier = htmlspecialchars($witbier);
    $witbier = addslashes($witbier);
    return $witbier;
    }

baldex Als je geen verstand hebt van andere hosts, zeg dan ook niks. Database staat op een aparte host, databasenaam is de je username (md*****) met een database erachter (db******). Wachtwoord is zelf generated, dus het klopt wel degelijk. Zorg je wel dat je je wachtwoord van je eigen account niet gebruikt, maar dat van je database?

Er is niks wat duidelijk is.. Het zou in die nacht dus maximaal 4 uur duren... De gebruikte excuses zijn, "deze ochtend", "begin van de middag" en "In de loop van de dag".. En die dag was gisteren. Stel prutsers...
    -Maikel, het is half aangekondigd. Maar een beperkt aantal mensen hebben een dag van tevoren een e-mail gekregen. Ze zijn halsoverkop verhuist uit de DC van WeDare, zonder dat WeDare ervan wist, voor zover ik weet... Best duistere zaak.. Hopen dat het snel online komt, is ondertussen al 41 uur offline.

Zie hier: http://gathering.tweakers.net/…ist_messages/1375580/last

Sinds 1 uur 2 nachten geleden (dus over een half uur 36 uur) zijn ze daar begonnen met het verplaatsen van al (van i3D) hun racks (waar de servers in hangen) naar een ander datacenter, weg van WeDare. WeDare ligt op dit moment ontzettend dwars, omdat alle aansluitingen nog naar WeDare gaan in plaats van naar de plek waar de huidige servers staan :|
    i3D is haast onaangekondigd weggegaan, servers zijn handmatig uitgezet (waaronder er dus een hele zoot servers zijn met corrupte databases), en WeDare wist van niets dat ze weg zouden gaan.. Een grote puinhoop daar...
    Edit: En ja, ik ben er ook slachtoffer van. De server waarop al mijn sites staat is nog altijd niet aangesloten...

Ik speel online games meestal als er niks leuks meer te vinden is elders - cracks die niet meer werken *engel*. Denk aan games zoals topcrime etc, maar ook die ordinaire spellen op Spele of een ander spelletjessite. :) Bubble Shooter en diverse racegames zijn wel leuk, alleen jammer dat flash zo langzaam is met zulke graphics