Posts by Jannick

Voor zover ik weet, is een Frans stopcontact vrijwel hetzelfde, zit er alleen een gat voor een pin in en die heeft niet elke stekker... De aarde zit anders :) Ik denk dat het wel kan, en anders helpt een verloopstekketje wel.. Qua gebruiksaanwijzing weet ik het niet, denk dat die wel multilanguage is..

[offtopic]Tuurlijk joh... Geloof je het zelf. In dit geval is "een contactformuliertje invullen" geen contact...[/offtopic]

Ik vind dat je het niet te persoonlijk op moet nemen, K. Rens. Er zijn (sorry) zat andere mensen die het slechter doen dan jijzelf, en inderdaad, de crew mag wat beter gaan opletten, maar dat is menselijk en meer of minder mag je ook niet verlangen :)

- Met welke beveiligings fouten was jij bekend?
    Sql injectie, XSS
    - Wat gebruik jij?
    Euh, normale dingen, zoals ieder ander? php/html/mysql/etc
    - Hoe voorkom jij dit?
    mysql_real_escape_string, stripslashes
    - Wat is je ondernomen actie?
    De bovenste functies toegepast op alle input op de websites die ik ontwikkel
    - Heb jij je coding aangepast na dit bericht?
    Nope, geen tijd en ben er al mee bezig :)

*Kijkt naar boven*
    *Ziet advertentie staan met tekst eronder: Hier adverteren voor maar 3,99 euro? Klik hier en voeg toe!*
    *Kijkt iets naar onderen, en leest: Hier adverteren voor maar 2,99 euro? Klik hier en voeg toe!*
    Genoeg mogelijkheden hier al :P

Ik raad je aan om een tabblad te openen met alleen DL erin, of een venstertje met je uitnodigingen. Ik doe eens per dag alle uitnodigingen aanklikken, elke keer een stuk of 40 uitnodigingen die over blijven, dan heb je er een stuk of 280 credits. Doe dit een paar dagen en je bent "rijk" :)

[offtopic]Dan moet je geen gsm gebruiken maar een computer, lijkt me. Valt me op dat je vaak opschept dat je iets neit kan zien doordat je mobiel aan het CP'en bent, heel leuk maar onbelangrijke informatie, als je iets wilt zien pak dan gewoon een computer.[/offtopic]
    Ik heb Google Wave, maar gebruik het (nog)niet.. Maar een paar vrienden hebben een wave account, maar wat ik tot nu toe gezien heb, is het best mooi. Kan niet wachten tot ze wat verder zijn ermee :)

... En mijn mooie kamer ligt in de buurt van Het Geldersch Landschap. Alleen dan een slap aftreksel zonder landschap en al helemaal geen Gelderesch uiterlijk :p

Hmm.. Heb je een combinatie geprobeerd van beiden? Heb inderdaad wat vergeten, die $_POST['radio'] waar darsstar het over had, als je die vervangt door $id die in mijn querydinges staat?

Misschien eerst bovenaan remove tussen haakjes zetten.

PHP
    $query = mysql_query("DELETE FROM `news` WHERE `id`='" . $id . "'") or die (mysql_error());
    if($query) {
       echo '<b>Message successfully removed</b>';
    }
    else {
    echo "Foutje";
    }

Ik haat rijtjeshuizen! Heb er in 2 gewoond, ben blij dat huidige huis (nou ja, ok, kamer) een oud vaag pand is, met 10 kamers, gezellige huisgenoten en gratis geluidsoverlast :P

Om het offtopic-gehalte wat omlaag te halen, hierbij nog een topic:

Ik ben best geinteresseerd waar en hoe iedereen nou woont.. Ik ben zelf 17 jaar en woon in een studentenhuis, inmiddels in de tweede kamer. Bevalt me prima hier. Vraag me af of hier meer mensen op kamers zitten ;P
    Nja, share je mening!

Ik dacht dat het samen met het domein verkocht werd, of was dit een layout als tweede keuze? Heb er een topic over gezien, maar weet niet meer welke layout de eerste/tweede keuze was, komt me in ieder geval niet onbekend voor :)