Posts by Jannick

Die van Mats was inderdaad Criminalspoint; hoeveel jaar is dat wel niet geleden? :P

Ik was altijd bekend als Kreepmaster. Heb nu een jaar of 2 van die naam afstand genomen, en het bevalt me prima :P Heb me nooit *echt* in die groep gegooid, veel lezen maar weinig reageren :)

En dan had je alsnog van die figuren met een te hoog atitude, neem bijvoorbeeld Daride en Rinna. :P

Citaat

Maak gebruik van een goede topic titel, topics met titels als "help", "fout", ... worden zonder waarschuwing gesloten of verwijderd.

:slotje:

1. Gebruik geen hoofdletters.
    2. Denk logisch na.
    3. Haal niet je beginpost weg, omdat je een ander probleem hebt. Daar kan je nog een topic voor aanmaken, zodat we dit afsluiten.
    4. Als je iets hebt opgelost, dan is het wel zo aardig om dat ook mede te delen aan de rest. Aan "ander script" heeft niemand iets, dat is namelijk geen oplossing.

Kom op zeg. :slotje:

Wederom zo'n topic waar je geen fluit aan hebt; op deze manier voldoen zo'n 5 miljoen websites aan je vraag. Wees specifieker, tot die tijd mag er een glimmend slotje op. Wat wil je? Wat voor een website zoek je? Uniek of niet? Inclusief of exclusief domein? Met of zonder inkomsten? Veel onderhoud noodzakelijk? :slotje:

Ijzerzaagje heeft geholpen, slotje is eraf :)

Hier kunnen we gewoon dus echt niks mee. ^o) Toon zelf eens initiatief om punctuatie te gebruiken, wat heb je zelf al gedaan, heb je op het forum gezocht, etc. Als je nou eens een goed bericht plaatst, dan mag ie van mij part weer open. :slotje:

Welkom op CP!

We hebben daar hele leuke artikelen voor:
    http://www.criminalspoint.com/…/133/PHP-Beveiliging.html
    http://www.criminalspoint.com/…98/PHP-hacking-guide.html

http://www.criminalspoint.com/…l/244/SQL-injections.html

Ik raad je vooral het artikel van Pim aan.
    Voortaan eerst even zoeken, zijn al veel topics hierover geweest. :)

r-mulder, hieronder: Damn, je hebt gelijk. Heb 'm op mijn pc thuis staan, als ik 'm al niet weggegooid heb...

SQL is inmiddels in een ander topic gepost. Voor de geïnteresseerden die hier ooit komen via de zoekfunctie:

1. Leer arrays te gebruiken (W3schools: Arrays - keys)
    1.1 Plaats de keys dan tussen aanhalingstekens én haakjes en niet alleen maar haakjes.
    2. Plaats variabelen NIET in dubbele aanhalingstekens. Het is een variabele uit een array, geen plain string.

Weet je zeker dat de database-connectie slaagt? Probeer 't anders zo nog even:

Hierbij sluit ik het topic; dit heeft niks te maken met CP. Heb even gekeken, en er worden alleen JavaScripts geïncluded vanaf Google Syndication, Google Analytics, Mollie en uiteraard CP zelf. Dit ligt puur aan je pc, ik verwacht zelf dat het ligt aan (een plugin van) je browser.

Tsja, ze werken eraan, meer kan je niet verwachten. Gelukkig heb ik gisteren net wat zaken geregeld. 8) Of het saldo van mijn rekening is zoveel in de min dat het buiten de grenzen van een integer gaat 8) Maar dat laat ik maar niet hopen :P