Ik denk dat jullie teveel aandacht geven aan zulke figuren; Waarom niet gewoon negeren? Zulke types geilen alleen maar op aandacht, en dat is in dit geval dus wat je hen geeft...
Posts by Jannick
-
-
Ik ga overnieuw beginnen... Toen ik begon wist ik minder over diverse dingen en heb dus besloten om de website offline te halen en weer overnieuw te beginnen. Wegens een vage manier van scripten (tenminste, ik denk dat dat het is) duurt het laden van www.fbiwars.nl(klik) minimaal 20 seconden, voordat de rest van de pagina geladen is... Niet echt hoe het hoort, maar goed
Hou jullie op de hoogte! -
Bedoel je prepare of prepere?
-
-
Yeah right, alsof je meteen een schadeclaim krijgt. Er zijn procedures om te doorlopen bij dit soort conflicten, dus daar hoeft de TS niet bang voor te zijn, no way.
-
Superior Ja, om ze later weer te verkopen lijkt me. Ik citeer: "Ik zoek 10 layouts om op mijn nieuwe webshop te plaatsen."
Oftewel; hij verkoopt ze; oftewel, Crimepatrol heeft gelezen en jij niet. ^o) -
Sorry voor offtopic, maar om welke reden wil je niet betalen? Kwaliteit heb je pas als je betaald, gratis hosts zijn zo onbetrouwbaar, je bent nergens zeker van... Ik zou echt kiezen voor een betaalde host, zat zelf bij MijnDomein, 30 euro per maand all in
Edit: Juistem, het is 30 euro per jaar, let op jij. -
Startpagina zou toch zeggen dat het niet mag, die willen origineel zijn. En dat je zelf een eigen startpagina mag samenstellen is alleen een vorm van service, ze willen juist niet dat je het zelf doet... Goede vorm van marketing
-
Dat is een compleet ander concept, Mafiabase. Daarnaast ligt achter Startpagina.nl nog een heel team; Ilse Media. Die staan juridisch heel wat sterker dan de gemiddelde crimegame-eigenaar, en hebben er uiteraard meer verstand van. Ik zoek het topic nog even op
-
Er is ergens een lange discussie geweest over de naam Startpagina.. Wat ik daaruit weet, is dat het mag zolang je niet direct doorverwijst naar Startpagina.nl. En verder mag je volgens mij gewoon je gang gaan
[offtopic]*kuch* verkeerd subforum[/offtopic]
-
Wat heeft het echt voor nut... Ga naar een board op 4chan, loop daar een dagje mee en je hebt goordere dingen gezien dan er in alle games bij elkaar te vinden zijn. Denk niet dat het ze gaat lukken, lang leve PirateBay :cheer:
-
[offtopic]Mededelingen? Het lijkt mij meer wat voor offtopic, mededelingen toch voor alleen deze website? ^o)[/offtopic]
Nou ja, goed. Ergens hebben ze er wel gelijk in. Je kan zoveel erin zetten als je wilt, maar echt nuttig is het niet. De inhoud en de "echte" html-tags zijn de belangrijkste onderwerpen om op te concentreren. Weer een stapje dichterbij web 2.0
-
Maar als je het door je hoster bent kwijtgeraakt, dan moeten zij er toch voor zorgen, lijkt me? Lijkt me niet onredelijk om alle kosten op hen te verhalen.
-
Die reclames horen dan toch gewoon bij de advertenties? Zie je wel vaker op bijv. nu.nl, niks bijzonders lijkt me.
-
Hoe makkelijk is het integreerbaar, heb je zo een online voorbeeld?
-
Dan pak je toch een Rapidshare-account of zo..
-
Waarom zou je die download niet openbaar mogen posten, Luc?
-
Oja; wat heb ik gedaan. vanavond wat geschilderd, met huisgenoten vaag gedaan in de woonkamer hiero
Zijn op dit moment zo stoned als maar kan, en daar kom ik tussen met mijn nuchtere gedrag...
-
Ik euh, ben moe en ga zo maar eens slapen o_O"
-
Eh... Op die pagina word alles stap voor stap uitgelegd...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.11.09 21:37:53:
En anders kan deze nog wel handig zijn.