Posts by Jannick

Fotoshop is ook goed? Wat wil je nou, een tutorial over php of photoshop? Nja, deze twee dingen leer je niet uit een of twee tutorials.. Ik zou bij de plaatselijke boekhndel kijken naar php&mysql voor dummies of een soortgelijk boek, tevens geld hetzelfde voor Photoshop :) Voor een euro of 20 heb je een uitgebreid boek waar je een paar maanden mee vooruit gaat :)

[offtopic]Als je offtopic gaat, gedraag je je goed? C'mon, dit was lang niet de eerste keer, en ook niet de tweede of derde. Je was irritant en dat werd een keer teveel. Als je het te bont gaat, kan het niet anders meer. Dat weet jij, dat weten anderen.[/offtopic]

Ergens vraag ik me nu, op dit moment, af wánneer er veranderingen gaan plaatsvinden. Iemand een idee?

Als je headers aanpast (of verstuurd dus) als er al iets naar de browser is gestuurd, tenminste, dat is het meestal bij mij.

Citaat

Edit by Pim: Mensen met een eiltestatus moeten het voorbeeld geven.

*Moet opeens denken aan Ferhat :}*

Ik hoop echt dat er wat met deze resultaten gebeurd... Volgens mij beseft Koen wel dat er drastisch wat moet veranderen. Hopen dat er een stabiel team komt met eerlijke en oprechte mensen :)

Zo'n bedrijf zou het toch zelf moeten leveren? Denk niet dat je zo snel iets kant en klaars zult vinden. Wellicht wat verdiepen in de wiskundefuncties van PHP? Succes :D

Ooh, die tijden van Mats en z'n Crimescripters, echt geniaal! Mis die tijd, Mats was er tenminste echt voor, veel hulp gehad, maar goed.

Gerelateerde code:

PHP
    $connectie = new MySQLi("localhost", 'User', 'Wachtwoord');
    $connectie->select_db('Database'); 
    var_dump($connectie);
    if (!$connectie || mysqli_connect_errno() != 0) {
      echo "Er is iets fout gegaan: ", mysqli_connect_error();
      exit;
    }

Nog alles overnieuw getypt etc, geen fout kunnen vinden. Nog steeds zelfde fout op FBIwars.nl

Echt geniaal, vrijwel alleen maar moderators, wat een geslijm hiero :P

K. Rens, Jannick :P That's all, ik omdat ik mezelf lief vind, en K. Rens, gewoon omdat het kan.

Edit: Om t aantal 3 te maken: Niels

Output van var_dump($connectie): object(mysqli)#1 (0) { }... Vreemd, krijg ook geen error en mysqli_connect_error() bevat niks..
    Op Google had ik al gezocht, maar ik kan niks vinden wat er in de buurt komt

Haihai,

Ik krijg de volgende foutmelding:

Fatal error: Call to a member function query() on a non-object in /home/fbiwars/domains/fbiwars.nl/public_html/inc.config.php on line 90

Ik kan via $connectie = new MySQLi(parameters); wel een nieuwe verbinding maken, en met $connectie->select_db() de database selecteren, maar als ik het volgende doe, krijg ik een foutmelding:

PHP
    $resultaat = $connectie->query("DELETE FROM online WHERE logTime<'$variabele'");

Dat is dus lijn 90, waarin ik die fatal error krijg.

Ik heb via phpinfo() gekeken of de mysqli extensie aan staat, en daarbij krijg ik het volgende:
    MysqlI Support enabled
    Client API library version 5.0.67
    Client API header version 5.0.67
    MYSQLI_SOCKET /var/lib/mysql/mysql.sock
    Oftewel; het zou moeten werken... Mysql versie is dus 5.0.67, PHP is 5.2.9. Misschien heb ik wat verkeerd ingesteld?

Groet,

Jannick

Waarom ga je niet sparen, als ik vragen mag? Even sparen en je hebt een jaar hosting, met een euro of 30 per jaar heb je er een jaar lang geen omkijken naar...

En na die 2 weken? Dan word je aan de kant geschoven zonder ook maar een cent te hebben verdiend? Handig, ook gemotiveerd! Ik zou er, als ik jou was, een beloning ertegenover zetten, maar goed, dat is mijn mening...