Posts by Jannick

Leer Nederlands. En je krijgt niet zomaar een boete, daar zijn procedures voor -_-"

Frenzo, hoeveel uur moet men per dag/week aan de website besteden?

Er is een minimumbod, dus ik denk dat je je daaraan moet houden...

Edit: Oeps... Inderdaad, sorry :x Maar dan alsnog, dan heeft de topicstarter er meer aan verloren lijkt me, tenzij die ze heeft gekregen... Vond 5 euro voor 2 domeinen nogal... weinig...

Nja, het is niet bewezen dat dat is gebeurd. Op mijn middelbare school was er ook een leraar, die had mensen opgesloten of zo en meisjes hardhandig aangepakt of zo. Bleek later veel te overdreven te zijn. Quote van De Gelderlander:

Citaat

AALTEN (ANP) - Twee leerlingen van het Christelijk College Schaersvoorde hebben bij de politie aangifte gedaan tegen een docent. Volgens de twee meisjes van de vmbo-klassen 3 en 4 zijn zij donderdag door de leerkracht mishandeld en is één van hen tegen haar zin in een klaslokaal vastgehouden.

De politie heeft de docent aangehouden en hij is na verhoor weer vrijgelaten. De schoolleiding heeft de docent voorlopig op non-actief gesteld. ,,Het incident vond plaats tijdens een lesuur in het bijzijn van de hele klas. Gedurende het onderzoek kunnen we verder geen mededelingen doen'', vertelde rector N. Benders maandag. De school heeft inmiddels alle ouders en andere leerlingen van de groepen 3 en 4 in een brief op de hoogte gebracht.

Bleek achteraf totaal niet waar te zijn, die meiden hadden het uit hun duim gezogen, maar heeft wel een soort van oprotpremie gekregen, oftewel ontslagen dus. Die man houd er een complete nachtmerrie aan over.

Hee!

Een vriend van me heeft een logo gemaakt voor mijn website, fbiwars.nl. Dit logo is hieronder te vinden, of voor de klikkers hier

PHP
    [b]Cijfer: [/b] 1/10
    [b]Minpunten: [/b]
    [b]Pluspunten: [/b]
    [b]Wat kan er beter: [/b]
    [b]Nog op/aanmerkingen? [/b]

Alvast bedankt voor je mening ;)

Jannick

Even als voetnoot voor post van boven: Mysql gaat helemaal niet weg, het is alleen in overweging genomen maar ze hebben ervanaf gezien. En er is al een vervanger voor de standaard mysql-extensie; mysqli. Maar dat terzijde.

Heb ooit geprobeerd om met PDO te werken, maar ik kreeg enkele dingen niet voor elkaar. Wat ik erover gelezen heb (artikelen over het verschil tussen mysql en PDO), is PDO inderdaad veel meer object orientated.

Haha, geniaal :P Weet nog wel dat ik een keer op War4Europe ben geweest... Nooit aangemeld :P Had vroeger ook op Lycos een eigen "game"... Echt srsly, stoer doen met een adminpaneel, al die emailadressen, en dan later erachter komen dat 50 leden nieteens veel zijn, en hoe erg een site eigenlijk is :P

Nice... Dit is nu wat ik heb:

PHP
    function cnb($hoeveel, $id)
    {
        $id      = (int) $id;
        $hoeveel = abs((int) $hoeveel);

mysql_query("UPDATE `users` SET `bank` = `bank` + ".$hoeveel.", `contant` = `contant` - ".$hoeveel." WHERE `contant` >= ".$hoeveel." AND `id` = ".$id);
        return (bool) mysql_affected_rows();
    }

Typfoutje verbeterd ($boeveel). Vraag na aanleiding van je code: Zijn '-haakjes niet nodig in query's? Ik doe altijd '" . $variabele . "', en zie dat jij ze niet gebruikt. Kan je dat overal zo toepassen, en welke voorwaarden zijn er daaraan?

Waar staat die abs() voor?
    Nou ja, ben nog redelijk aan het leren en ben nog niet bekend met dat soort dingen :P
    Edit: $query word nergens aangeroepen... Is dat nu ook overbodig geworden?