@Puddinghoofd Het is niet voor niets OS - Open Source... Ontwikkelaars van OS-projecten hebben genoeg respect, misschien nog wel meer dan commerciële.
Posts by Jannick
-
-
Succes! Ik zal 't volgen
-
Het logo (banner, hoe je het ook noemen wilt) is aangepast. Het tekstvakje is verdwenen, en er is een klein vakje bijgekomen waarin staat dat het een bèta betreft. In de beginpost staat 't huidige logo
-
-
-
-
-
Nou ja, ik heb er alleen maar van gehoord. Vriendin woont in Alkmaar, en heb een keer zitten kijken wat daar in de buurt zit
-
-
Volgens mij zit er iets in Alkmaar.. en Heerhugowaard.. Iets met Horizon College? Daar hebben ze volgens mij ook ICT (en misschien dus ook wel media/vormgeving).
@Puddinghoofd ik woon nabij Arnhem, en zit daar op 't RijnIJssel College, leerjaar twee als Applicatieontwikkelaar
-
Doe niet zo geheimzinnig, je doet echt ongelooflijk stoer, wat nergens voor nodig is. -_-" Heb je uberhaupt al wel contact met Ferhat opgenomen? Lijkt me meer dat je puur uit bent om wraak te nemen zonder ook maar enig initiatief te hebben getoond om het uit te praten.
-
Bij mij op school zit media/ict/etc allemaal bij elkaar in. Grafisch vormgever ook wel genoemd, MBO.
insaneflame in welke buurt zit je? -
Nou ja, ik weet wel zeker dat het goed is
Tenzij je ergens nog een verwijzing hebt in je cron dag, maar dat weet ik dus niet zeker
Laat je 't nog ff hier horen?:)
-
Die query verwijderen? Wat is het probleem nu echt? Als je die query verwijderd weet je vrijwel zeker dat het probleem verholpen is..
-
Hoezo verwijder je de query eigenlijk niet? Want het ligt gewoon voor de hand...
-
Hier zie ik niks speciaals in.. Denk toch echt dat het in een Cron zit. Wanneer merk je dat er het dubbele aan rente op komt?
Edit: Negeer deze maar, je andere reactie had ik nog niet zien. Het lijkt me vrij duidelijk dat je dan deze moet weghalen:
De goede staat er namelijk al onder... makkelijk op te lossen lijkt me...
-
Eh... Ja, dat is voor tekst. Hoe kom je er überhaupt bij om een afbeelding tussen tags te zetten die voor tekst bedoeld is?
-
RiiCk, het ligt aan je pc/verbinding. Hier duurt het minder dan een minuut. Tevens ben je denk ik de eerste met (meer dan) een terabyte geheugen, gefeliciteerd! Constant 1.5 mb/s, geen enkel probleem.
-
Twilight, New Moon, ...
Ok, nevermind
Een een of andere comedie was laatst nog op TV... Een hele leuke, maar ben de naam kwijt. Anders een serie downloaden?Of lekker old school Nickelodeon-afleveringen kijken, jeugdsentiment
ZIjn dan wel geen films, maar het kan ermee tippen
-