Posts by Jannick

Om maar meteen de eerste zin te quoten die ik zie: "Why on earth do you need to submit a form without the user seeing it?"

Waarom zou je het nodig willen hebben? Het is onnodig lijkt me. Je kunt in plaats van een formulier meteen een query laten uitvoeren richting je database. Waarom kies je voor deze manier?

Dan is nog altijd de vraag: Op welk moment wil je dat die automatisch gesubmit word? Want een website kan niet voelen: Ok, nu moet ik verzenden. Je hebt een moment nodig.

Op wat voor moment wil je dat die automatisch gesubmit word?

Edit:

In ieder geval, ik raad je aan om jQuery te gebruiken. Ik heb hier iets wat ik zelf gebruik:

PHP
    $("select#keuze").change(function() {
                $("span#uitkomst").load('bestand.php', { parameter: value });

Als het item met id keuze (in dit geval een dropdown), waarvan de ID "keuze" is, word in de span met de id uitkomst de waarde daarvan gezet. Hoop dat dit zoiets is wat je zoekt

Eigen schuld, helaas. Hij is een enorme eikel dat hij je zo chanteert, maar jij bent ook niet slim geweest door niks officieels op papier te zetten. Denk dat het een kwestie is van: Uithuilen, opnieuw beginnen en hem laten zitten, hij is je aandacht niet echt waard.

Bijvoorbeeld ReCaptcha, en of het een klein vak is. Inmiddels even in je bron gekeken. Wat staat er precies in CaptchaSecurityImages.php?

DUDE. begin eens de basics te leren.

PHP
    <?php phpinfo(); ?>

Sla het op en open het, zoek naar GD Library en de status op enabled staat.

Is goed, trusten :P Ik ga nieteens meer de moeite doen om te slapen, hoewel ik wel in bed lig, ga ik never nooit niet nu slapen. Gaat een hell worden als ik over 2 uur weer wakker moet zijn :/

Inderdaad >.<" Heb precies hetzelfde. Had binnen no time een website af voor mezelf, maar die voldeed niet aan hun eisen. Dus moest via een omslachtige, onhandige manier dezelfde website maken. Kom op, ga eens met de tijd mee >.<" Lessen waren niet XHTML valid, en een docent had het gemiddelde niveau van CP van lesgeven, echt bagger dus. Maar goed, heb zin in dat Zend-project, zal wel wat in het voren lopen denk ik :P

Hmm.. Wel nice ja! Als FBIwars.nl klaar is, ga ik het pas omvormen naar Object Orientated. Hopelijk mag ik dat op school doen in April, in plaats van een normaal project.. Alleen onze HTML-lessen van vorig jaar zuigden aan alle kanten...
    "Maak gebruik van tabellen om je layout te maken"
    "Mag je ook gebruik maken van divs?"
    "Wat zijn dat?"

Sigh...

Dat is ook wel een goed idee ja :P
    Heb nu een zoot afleveringen gekeken van New Kids, Draadstaal, en een bussenspel gedownload. Van mijn C#-creatie komt niks te recht, omg :) En dan "morgen" avond naar mijn vriendin toe, kom ik daar om 10 uur 's avonds aan, meteen bed in... Damn, wat zal ik moe zijn :P

Goed idee ja :P
    C# is echt een prutttaal, helaas krijgen we pas in april PHP weer :| Gaan dan ook meteen goed op weg; Zend Framework met mogelijkheid tot Zend diploma, Yay!

DUDEEE
    Ik ben moe
    >.<"
    Ik moet nog een C#-applicatie maken voor school; voor morgen. Anders zak ik voor m'n C#-certificaat. Feit is helaas dat 1. ik 1 van de 6 stappen nu heb gedaan, 2. ik aan de pizza zit (L) en 3. dat er naast me een feest aan de gang is met muziek uit de jaren 90. Iemand nog wakker?