Posts by Jannick
-
-
Denk dat je al redelijk ver komt met het lezen ervan... Het is een soort easter egg voor kerst, dat als je iets vind dat je dan extra punten krijgt.
-
-
Ga eens op een vrije middag op een terras zitten in Utrecht, het liefst op de vrijdag, en ga naar voorbijgangers kijken. Zul je zien dat er heel wat mensen zijn die er goed uitzien voor die leeftijd, vergis je niet
Met gezond eten, genoeg voedingsstoffen en een gezond potje verstand kom je echt een eind
-
Stan, welke 25-minner koopt nou nog een Playboy
Internet ftw, maar dat terzijde (A)
-
Citaat
Ook geen iframes of van die opties die maar half werken. Mijn complimenten!
Hieruit krijg ik júist het gevoel alsof je zegt dat er geen opties zijn die maar half werken.Ik zal kijken wat ik ga doen
-
Pure aandachttrekkerij, menig vrouw van 60 jaar durven niks meer van hun te laten zien, omdat alles naar beneden hangt. Zij DOET het gewoon, da's typisch lef hebben.
-
Nou ja, opties die half werken.. Kan zo opnoemen van opties die nog maar voor de helft klaar zijn, je kan geen antwoord geven op berichten, tabblad op voorpagina werkt (nog) niet, en zo..
Welk lettertype had je in gedachten? Heb zo iets rondgezocht naar een zacht lettertype, maar nog niet echt iets kunnen vinden helaas, tips zijn welkom -
-
Citaat
De website op http://www.street-crime.nl is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.
Denk dat je eerst eens je site veilig moet maken, alvorens wij erop kunnen/willen... Zoiets staat er niet voor niets.Een paar vragen: Hoeveel uur per week wil je dat men eraan werkt, wat moet er precies gedaan worden, en hoe sta je garant voor de inkomsten?
-
Zoals iedereen al heeft gemerkt, ben ik bezig met mijn website FBIwars.nl. Alles vanaf de grond opgebouwd, verwacht om over een half jaar (of zo :P) klaar te zijn, maar heb geen flauw idee of het zou lukken. Werk er ook alleen in mijn vrije tijd aan. Username: Demo - Wachtwoord: Demo (let op de hoofdletters)
-
Ik niet
vreemdgenoeg
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 12.12.09 00:37:36:
*gaap* -
@Frenzo Inderdaad, had ik aangepast... Heb het inmiddels weer teruggezet naar "Demo", dus je kan inloggen
-
Er zijn nogal wat aantal opties toegevoegd sinds het laatste bericht. Header etc zijn veranderd, met jQuery zijn wat effecten gemaakt, beveiliging weer omhoog geschroefd. Ben op dit moment bezig met de auto en drugsmarkt
Voor alsnog ben ik nog erg op zoek naar feedback. Deze mag je per PB naar me sturen, of in dit topic
Groet,
Jannick
-
Dankjewel!
-
Hee!
Om het eerste topic (ten tijde van het schrijven dan) in te luiden: Hebben jullie ervaring met C#? Wij hebben op school een cursus gevolgd (2124C, Microsoft) van 12 weken, en hebben daarbij echt van alles geleerd, helaas geen GUI
Alleen console applications.
Nou ja, je weet wat je moet doen
Groet,
Jannick
-
-
Klein kind, ga naar je speeltuin toe, ga Hannah Montana kijken of ga slapen.
-
Ga eens met je cursor over "Zelf al gezocht"...
-
Zelf al gezocht?. Zie Example #3.