Posts by Jannick

Denk dat het is omdat je het dubbel uitvoerd. Waarom niet de class in een div zetten (die midden_tekst die nu in <td> staat), en dan bij tabel gewoon 100%? Want je doet het volgens mij dubbel, de tabel 100% en dan de td (waarom trouwens dat veld?) nog 5** pixels..

Citaat

nadat ik na een lange tijd gestopt was met criminals omdat het begint uit te sterfen,
    Was ik gestopt.

Juistem...

Om hoeveel bugs gaat het precies? En welke opties zou je erin willen hebben?

Cijfer 4/10
    Min punten [
    HTML-code is bagger, kijk maar eens in je bron. Ook zou ik niet kiezen voor een layout in tabellen.
    Redelijk onoverzichtelijk, persoonlijk zou ik niet kiezen voor "Home", "Crew", "Statistieken" en "Regels" in een apart menu dan de twee aan de zijkanten.
    Header is iets aan de grote kant, mede door de menu-bar onder de header zelf.
    Voor grote geldbedragen kan je number_format gebruiken (Klikkerdeklik), bijv. number_format($banksaldo, 0, '', '.'); Dan gaat ie op elke duizendtal een punt neerzetten.
    Je taalgebruik is lichtelijk vaag, bijv. dit: Je schiet in je voet, ow nu bloed je, je bent 15% levens kwijt!
    ]
    Plus punten [
    De achtergrond bij een menu-item en de tabelheader spreekt me wel aan.
    ]
    Mening [
    Mooi begin gemaakt :) Succes er mee!
    ]
    Tips [
    Zie de plus- en minpunten.
    ]

Juist ja, als je dat wilt beginnen moet je eerst een X aantal jaar sparen voor je uberhaupt aan de benodigde systemen kunt komen...

Even een toevoeging op Automaticmedia: Ook al vinden ze het niet goed, wat dan nog? Mits ze het niet hebben geregistreerd als gedeponeerd merk, kunnen ze je helemaal niks maken, dus navragen heeft geen nut, ze zullen toch proberen om jou ervan af te laten zien en/of het daarna zelf te kopen. Oftewel: Wees niet bang voor de .nl/.de/.be mijnmaffia, ze kunnen niks ;)

@Emilie Jij denkt dat een van de twee online moderatoren het niet opmerkt? Leer trouwens eens de betekenis van "desbetreffend", er moet een referentie aanzitten, en in dit geval bestaat er geen referentie, oftewel je probeert stoer te doen terwijl dat nergens voor nodig is.

Je wilt iets laten zien wat niet zo opvraagbaar is. Is het in dat geval niet illegaal? Vraag me trouwens af waarom je zoiets zou willen hebben..

@stan Volg mijn tip maar op, en als het inderdaad zo is, wat dan nog? Laat haar (en hem - Theo) lekker in hun waarde, Patricia dúrft het gewoon, zoals ik al zei; niet iedereen zou dat nog willen.

Een zwarte? Doe je goed :P
    Doe na "Een of eerdere karakters bla bla"; eens exit; :)
    Of plaats 'm hoger in het script :)

Als het goed is, moet dat niet meer mogelijk zijn. Hij kijkt of alle variabelen numeriek zijn, en met die +'ssen voldoet hij er niet meer aan. Denk dat je iets fout doet in dat geval

ctype_digit retourneert true als alle karakters in je string (de userinput) een getal zijn, en false als er een of meerdere niet klopt (dus +8888+ bug).
    Even een snel voorbeeldje:

PHP
    if(ctype_digit($_POST['getal'])) {
    echo "Alle karakters zijn cijfers, vervolg het script";
    else {
    echo "Een of meerdere karakters zijn niet numeriek.";
    }

Even een snelle opmaak :)