Of je reageert op een topic wat al twee maanden oud is, waarvan de user gebanned is en niemand meer naar omkijkt...
Posts by Jannick
-
-
Denk dat het is omdat je het dubbel uitvoerd. Waarom niet de class in een div zetten (die midden_tekst die nu in <td> staat), en dan bij tabel gewoon 100%? Want je doet het volgens mij dubbel, de tabel 100% en dan de td (waarom trouwens dat veld?) nog 5** pixels..
-
Nog steeds bezig met FBIwars.nl, ook mijn eigen website aangepast (klik), zo licht en minimalistisch mogelijk
-
Citaat
nadat ik na een lange tijd gestopt was met criminals omdat het begint uit te sterfen,
Was ik gestopt.
Juistem...Om hoeveel bugs gaat het precies? En welke opties zou je erin willen hebben?
-
Morgen weer vervelen *sigh*
-
Merk dat er nog een heleboel bugs zijn. Als je over een week de source koopt, staan dan alle oplossingen bij elkaar, dus verwerkt in het script?
-
Ben het van plan te kopen maar ergens heb ik toch mijn twijfels gekregen waarom er zoveel ophef over was...
-
Cijfer 4/10
Min punten [
HTML-code is bagger, kijk maar eens in je bron. Ook zou ik niet kiezen voor een layout in tabellen.
Redelijk onoverzichtelijk, persoonlijk zou ik niet kiezen voor "Home", "Crew", "Statistieken" en "Regels" in een apart menu dan de twee aan de zijkanten.
Header is iets aan de grote kant, mede door de menu-bar onder de header zelf.
Voor grote geldbedragen kan je number_format gebruiken (Klikkerdeklik), bijv. number_format($banksaldo, 0, '', '.'); Dan gaat ie op elke duizendtal een punt neerzetten.
Je taalgebruik is lichtelijk vaag, bijv. dit: Je schiet in je voet, ow nu bloed je, je bent 15% levens kwijt!
]
Plus punten [
De achtergrond bij een menu-item en de tabelheader spreekt me wel aan.
]
Mening [
Mooi begin gemaaktSucces er mee!
]
Tips [
Zie de plus- en minpunten.
] -
-
Haihai
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.12.09 01:39:14:
Ok, iedereen is hier weer dood
Anywayz, ik ga slapen. Trusten iedereen! -
Hehe! Eindelijk weer iemand na een paar nachten
-
Even een toevoeging op Automaticmedia: Ook al vinden ze het niet goed, wat dan nog? Mits ze het niet hebben geregistreerd als gedeponeerd merk, kunnen ze je helemaal niks maken, dus navragen heeft geen nut, ze zullen toch proberen om jou ervan af te laten zien en/of het daarna zelf te kopen. Oftewel: Wees niet bang voor de .nl/.de/.be mijnmaffia, ze kunnen niks
-
-
@Emilie Jij denkt dat een van de twee online moderatoren het niet opmerkt? Leer trouwens eens de betekenis van "desbetreffend", er moet een referentie aanzitten, en in dit geval bestaat er geen referentie, oftewel je probeert stoer te doen terwijl dat nergens voor nodig is.
-
Je wilt iets laten zien wat niet zo opvraagbaar is. Is het in dat geval niet illegaal? Vraag me trouwens af waarom je zoiets zou willen hebben..
-
@stan Volg mijn tip maar op, en als het inderdaad zo is, wat dan nog? Laat haar (en hem - Theo) lekker in hun waarde, Patricia dúrft het gewoon, zoals ik al zei; niet iedereen zou dat nog willen.
-
-
-
Maaark Dan defineer je $kerst = 1 in de if, en plak je er eventueel nog een else {} bij om 'm in andere gevallen op 0 te zetten..
-
ctype_digit retourneert true als alle karakters in je string (de userinput) een getal zijn, en false als er een of meerdere niet klopt (dus +8888+ bug).
Even een snel voorbeeldje:PHPif(ctype_digit($_POST['getal'])) { echo "Alle karakters zijn cijfers, vervolg het script"; else { echo "Een of meerdere karakters zijn niet numeriek."; }
Even een snelle opmaak