The Bold en the Beautiful. doh.
Edit: Tussen 1 april en 1 november
Msn of ICQ?
The Bold en the Beautiful. doh.
Edit: Tussen 1 april en 1 november
Msn of ICQ?
Klikkerdeklik. Zoek naar Hex-editor. Niet per se illegaal, maar tekst kan je ermee veranderen. Ook tekst in DLL bestanden etc, maar pas op waar je mee bezig bent
Ik doe de opleiding Applicatieontwikkelaar in Arnhem, tweede schooljaar. Nu met flash bezig.
Die 24 uur kunnen allemaal 's avonds en op vrijdagmiddag wanneer ik vroeg uit ben. Desnoods kan ik ook nog op zaterdag en zondag werken.. Ik zie het probleem niet, ik stel een X aantal argumenten en e krijgt letterlijk 8 woorden terug waardoor ik niet verder kan
Maar ja.. *geeft bier*
Vertel eens wat nieuws, Ferhatje
Nou ja, dat inwerken is met een X aantal andere mensen. En 40 uur gaan inwerken naast school gaat denk ik niet bepaald lukken. Ik schreef een e-mail van 3 of 4 alinea's naar mijn mentor, krijg ik dit terug: "Beste Jannick, ik ga het niet heroverwegen. *naam*". That's it Over professionaliteit gesproken
Iemand bitter lemon?
Omdat een nachtbraaktopic niet voldoende is voor de stamgasten die vandaag de dag hier rondhangen, hier een dagcafé!
Spreekt voor zich, zelfde als het nachtbraak topic maar dan anders en overdag, reageren mag alleen tussen, maar niet beperkt tot 6 uur 's ochtends en 12 uur 's avonds
Bier mag onder de 15 en 4 maanden.
Allereerst: Ik haat mijn mentor >.<" Ik kan een baan krijgen voor 24 uur in de week, alleen daar zit een inwerkperiode in van 2 weken full time... in totaal 80 uur om in te werken, en mijn school heeft geen zin om die periode vrij te geven... aargh?!
3,14
Waarom zijn adapters zo duur?
Bier?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 17.12.09 01:18:56:
Meup?
Hmmmm.. Weet ik zo niet.
Tomaten of paprika's
Paar dagen geleden al, helaas nat en gemengd met hagel
Knoflook of satésaus?
Snowboarden! Hopelijk kan het in Nederland..
Albert Heijn of Super de Boer of Aldi of Lidl?
Criminals
Linksys of Sitecom?
Omdat IE stom is en zich weinig aantrekt van de w3-standaarden
Waarom lukken mijn wraps niet?
Misschien lichtelijk offtopic, maar wat is er leuk aan voetbalgames? Merk dat verschillende mensen het spelen, maar het lijkt me nooit zo leuk als het zelf doen (niet dat ik daar ??k fan van ben, maar goed...)
Deze jaarwisseling ga ik naar mijn vriendin toe, geen flauw idee wat er precies gaat gebeuren, maar ja Vorig jaar was het bij mijn toenmalige vriendin, het jaar daarvoor bij iemand anders en het jaar daarvoor kan ik me nieteens meer herinneren O_O"
Kun je de width: 524px; niet veriwjderen uit je css bij tekst_midden?
Ja, maar een topic met een starter die geband is, plus de leeftijd van het topic maken het tot een nogal vaag onderwerp...
Post je code en database veld eens, anders kunnen wij ook niks.
Wat wil je dan weten? Lijkt me vrij duidelijk dat het niet in dit topic thuis hoort.