Tweetfacts.nl, zonder *echte* promotie soms 1000 bezoekers per dag, geen advertenties of zo, denk dat ik die er maar eens op zet en 't wat uitgebreider ga maken
Posts by Jannick
-
-
En hierrrr mag je dus verder gaan. Het heeft geen zin om hier een slotje te posten en een minuut later een nieuw topic te openen voor hetzelfde probleem, habib10.
Edit @ hieronder; Nou, mooi dat het is "opgelost".
-
Leuk geprobeerd, ga maar lekker hiero verder. :k :slotje:
-
Wat snap je er nou niet aan, habib10? Zoals Luc zegt is de oplossing al gezegd en nog steeds snap je er geen bal van. Althans, er is weinig aan te snappen want het is gewoon dóén. :slotje:
-
Wat jammer dat we nu niet mogen meegenieten hoe je het hebt opgelost, daar gaat het nut van een community, holden33. Het is daarbij ook nog eens niet bedoeld om je starttopic leeg te maken... :slotje:
-
Even een herinnering dat het hier geen discussieplek is. Doe dat maar via PM.
-
Wanneer leren mensen nou eens om code te posten? Ik kan niet zomaar in je code kijken, dus niemand zal je op deze manier kunnen helpen.
-
-
-
-
-
Wat een heerlijk niveau ook weer.:slotje:
-
-
Hiervoor ga ik nog niet eens de moeite doen om alle regels te kopiëren die nu overtreden worden. :slotje:
-
En een bump
-
Als er domme reacties zijn, dan moet je die reporten. Als mijn reactie in jouw optiek dom is, dan report je 'm en laat ik 'm staan voor andere crewleden die er een objectieve blik op hebben.
Een stuk of wat van mijn vrienden zijn (sterk) autistisch, en ik weet daardoor wel een beetje hoe het is. Maak 't niet te moeilijk voor jezelf, dat heb je meestal nog zelf in de handEn op je verzoek: :slotje:
-
-
Autistisch Is Nog Altijd Geen Excuus Om Zo Te Gaan Praten. Autistische Mensen Kunnen Vaak Juist Beter Scripten. Iets Met Concentratie En Inbeeldingsvermogen.
Een Website Met 100 Euro Inkomsten Per Maand Zal Je Niet Zo Snel vinden, Zeker Niet Voor 30 Euro. Ik Denk Dat Je Het Beste Een Eigen Site Kan Starten, Want Je Kan Ook Een Site Aanmaken Zonder Scriptkennis
Succes Ermee!
-
-
Wie zegt dat het in divs moet? Alleen maar omdat het in het voorbeeld staat, moet het in divs? Nee. Kijk maar naar de selector van het voorbeeld; daarin staat #clickme. # staat voor ID, . staat voor class. In het bovenstaande voorbeeld zou je deze lijst kunnen selecteren met ("ul"), maar dat lijkt me niet handig omdat je het dan op ELKE lijst doet. Voeg daarom een ID toe (bijvoorbeeld ul id="menu", en selecteer 'm daarmee.
Frenzo, ik denk niet dat dit de goede functie ervoor is. Kan je niet beter tabs gebruiken, of wil je het onder elkaar zetten? Nu laad je namelijk nog niet de content in een bepaald venster, waarvan ik de indruk krijg dat dat toch de bedoeling is. Je kan er een function inzetten die dat doet, maar daar ben ik verder niet echt bekend mee