Omdat men het soms niet ziet zitten om verder te gaan met iets waar je wel passie voor hebt. Soortement writers block.
Wat ga je doen in het weekend?
Omdat men het soms niet ziet zitten om verder te gaan met iets waar je wel passie voor hebt. Soortement writers block.
Wat ga je doen in het weekend?
Ik
Welk onderdeel moet ik het snelste afmaken op fbiwars.nl?
Omdat ik dat ook heb.
Waarom is de kerstviering op dit moment saai op school? Een lokaal is een een of andere film, andere lokaal gamers (waar ik nu in zit te scripten), de rest hangt ergens rond
3, mezelf niet meegerekend.
Hoeveel mensen komen er in 2010 met het bericht om een crimegame op te starten zonder ooit van HTML te hebben gehoord?
Omdat men in een deuk ligt om het niveau in 95% van alle topics, net als deze.
Waarom heeft er net iemand zich aangemeld op fbiwars.nl?
stuk of 5, mezelf niet meegerekend.
Waarom slaap je nog niet?
Dagelijks.. Euh.. 7 tot 2 's nachts? Misschien een uur of 2, 3 niet ivm pauze's, reistijd, etc.
Jij?
131
Haarborstel of kam?
Zij ook.
Melk of cola?
HAHAHA JA [edit: nee, dat doen we niet.]. Er liep eens een man in de dierentuin. De pandaberen zeiden van: Hee, die man heeft All Stars aan. HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHA.
Waarom reageert er niemand meer op mijn CHECK-topic van fbiwars?
Dan heb je er inderdaad niks aan, en zij ook niet, oftewel, er zijn nog geen verdere updates doorgevoerd, lijkt me toch te snappen..
Rick Zie laatste post van Pim, door examens/school kan hij weinig tijd besteden aan CP
Zoek op Google hoe je een website moet maken. Je zit nu nogal in het verkeerde topic. Zoek een goede IDE, koop een domein+hosting en ga aan de slag.
justintm; Lees eerst eens de regels, leer hoe je een topic moet aanmaken, en leer wat offtopic is. Probeer het dan opnieuw.
Die kleur doet me denken aan een BSOD, niet echt mijn eerste keuze... De grootte en en soort van je lettertype is te groot/vaag.
Verder doet het mij niet bepaald denken aan een maffialayout.
Ik zou zeggen: Volg wat tutorials, en begin overnieuw...
Door er op de juiste tijden bij te zijn, staat ook in de FAQ..
Nee
Medion of Dell