Posts by Jannick
-
-
Ga de Hitchhikers guide to the galaxy lezen jij, cultuurbarbaar
Voorlicht of achterlicht?
-
Het antwoord is 42.
Chocomelk of fleecedeken?
-
Doordeweeks van 7 uur 's ochtends tot een uur of half 2. Daartussen circa 2 uur reistijd en lunchpauzes, etc.
Edit: Weet ik niet. Omdat ie dat wilt.
Boekhouding of verbranden?
-
Herinstallatie... Of ik doe over herinstallaties gewoon makkelijk, koppel een externe schijf aan je pc, pomp je bestanden over (in het ergste geval via een programma in Hirens boot disk) en recover/herinstalleer je pc.
-
Nee, want ik heb al hosting.
Varken of schaap?
-
Pil
Normaal brood of tosti?
-
-
Even ter informatie: ik ben in Alkmaar, afgaande op "az", moet ik bang zijn dat ik je tegenkom?
-
Ik heb verjaardag gehad van mijn vriendin! Woei. En ik ga slapen, trusten!
-
Witbier rosé
USB of FireWire?
-
Op een plek waar je het wilt gebruiken, lijkt me.
Ik heb geen flauw idee waar je het precies voor wilt gebruiken, dat zal je toch echt wel zelf moeten doen. Ik kauw niet voor.
-
-
CP, CF is een en al dood. Vraag me af wat er met die fusering nou is gebeurd.
Deze nacht slapen of opblijven?
-
1, dan heb je tenminste iets.
The Doctor of The Master?
-
Als je er niks over weet, reageer dan alsjeblieft ook niet. Ik ben alleen nieuwschierig, jij weet er niks van en de vraag was gericht naar Rick of iemand die er wel wat van wist.
-
Geen idee, wat is het? Doe maar "regi .", wat het ook is.
[offtopic]az, kan je alsjeblieft stoppen met dat schoppen richting Koen? Dankje[/offtopic]Water of melk?
-
Sourceforge is een platform/verzamelsite voor allerlei Open Source projecten. Je kan er nieuwe versies op pleuren, bugs behandelen, samen naar oplossingen zoeken, support geven etc.
Hoe staat het nu met de ontwikkeling er van?
-
Slapen (lastig met feestjes)
Aap, noot of Mies?
-
Rock, en anders indie.
Touchpad of muis?