Is op zich wel handig ja Ach ja, ik moet niet klagen, ik betaal niks
Posts by Jannick
-
-
Deze server is colocated, fysiek, geen hostingpakket of wat dan ook, hij staat er alleen maar... Nadeel daarvan, helaas
-
Jup
En door het niet geregeld maken van een backup ben ik alles kwijt sinds 2 december, op de scripting na... Moet nu talloze opties etc weer vastleggen -
Menselijke script library hier op CV, zoals Pharox zegt. Lijkt wikipedia wel. Waarom kunnen mensen niet eens dankbaar zijn
-
Nee, vies. Alle bier is vies, behalve witbier
Vage hosting, sinds zaterdag is de server kapot, gisteren contact gehad, vandaag harde schijf vervangen, blijkt de nieuwe harde schijf ook kapot te zijn. Gaan morgen verder
-
Ondertussen al vooruitgang geboekt met je domeinnaam?
-
witbier ergens?
-
NielsB, je eerste "oplossing" is fout... Op de manier van de TS kan het ook, doe maar eens var_dump($myself), als er al iets in zit, dan is het true.
Reactie op hieronder, Darsstar: Ik bedoelde meer in die if-statement
-
-
-
Dat is waar Killingdevil, maar toch is het verkeerd:
<script language=\"javascript\">setTimeout('parent.window.location.href="ingame.php\"',1200)</script>
Ik zie het niet afgesloten worden, als het eenmaal werkt zou het ook de oplossing kunnen zijn waardoor je niet word doorgestuurd... -
Je sluit de <script> niet af...
-
Vreemd, denk dan toch echt dat je wachtwoord fout is opgeslagen. Heb je toen je het had opgeslagen ook gebruik gemaakt van addslashes, etc?
-
zet eens or die(mysql_error()) achter je mysql_query, kijken of er wat komt. Heb doe anders eens echo $mypassword na je sha1(), en controleer dat met de hash uit de DB
-
Waarom doe je eerst stripslashen en real escapen en dan pas encrypten? Lijkt me kut, als je een / of ' of wat dan ook in je wachtwoord hebt...
-
Laaaaat, uitslapen is leuk.
PDA of EEE?
-
Scripten, natuurlijk
Hout of metaal?
-
Wtf? Doe maar HLN
VGA, DVI of HDMI?
-
-
Niels, niets persoonlijk