Kunnen jullie deze discussie ergens anders voorzetten? Het is erg hinderlijk en totaal offtopic.
Posts by Jannick
-
-
Inderdaad >.<"
Wat een stelletje kleuters hier. Waarom is trouwens echt dat "de vraag boven je" gesloten? omdat een paar mensen het niet meer leuk vinden, kom op zeg. Het is pure afleiding.
*klaagt nog een uur verder* -
*confirm bovenstaande*, 5 minuten later was je offline en was icecold weer online.
Voor als TS weer eens slimmer word: Post AL je code, post het HIER, en anders moet je niet klagen. Wij gaan je rommel niet opruimen of opknappen.
-
Heb je alle uitgegeven pakketten meegenomen naar je nieuwe pakket, of moet je daar ook voor zorgen? Lijkt me voor degene die een hostingpakket bij jou hebben gekocht niet echt fijn om "steeds" te wisselen...
-
Doe eens echo $start; vlak na je $start defineerd, denk dat daar een fout zit maar weet het niet zeker. Wat gebeurd er als je ?n=0 of iets dergelijks meegeeft?
-
Willem Dat is bij elke hosting zo... Als ze dat niet doen, dan zou je je afvragen of je je wel in de goede wereld bevindt.
Hoe zit het met de pakketten die je inmiddels al hebt afgeleverd, toen je de reseller had bij Sity?
-
Waarom moet overal echt per se een slotje op? Laat mensen toch reageren als ze er zin in hebben. Net als bij dat De vraag boven je, niks word gedwongen, maar als er een paar mensen niet mee eens zijn, word het gesloten. In zulk soort topic waar het nergens over gaat kan je je frustratie kwijt, wat anders terecht komt in de topics waarvoor het niet bedoeld is (checks, TK, REQ, etc.). Ik zou het gewoon open laten.
-
Doe maar 2010, kan niet wachten *kuch*
Water of bier?
-
Klikkerdeklikklik, goed artikel vind ik.
-
Waarom dan nog prijzen hanteren, als het toch aanpasbaar is... Pas het dan meteen aan naar het maximale, dan heb je standaard al een oplopend pakket
-
2,00069208 x 10 tot de 51ste macht
Doei of hoi?
-
omdat het misschien wel handig is om te weten wat het bedrijf uberhaupt is voordat je iets aankoopt? Verder vind ik het vreemd dat je bij het tweede pakket niet mag dan bij het eerste pakket als je kijkt naar ftp-accounts, databases en subdomeinen.
-
Scripting: Ik zou het niet weten, in de bron lijkt het redelijk overzichtelijk.
Design: Gaat, op de beginpagina vloekt de tekst ontzettend met de achtergrond.
Goede Punten: Weinig... Tot niets.
Wat kan beter Punten: Bij de spelletjes krijg ik het bericht dat ik niet ben ingelogd. Header is niet klikbaar (lijkt me wel fijn, want er is geen algemene beginknop).
Waarde in hele euros: ?0, omdat er bijna niks is afgemaakt. -
De 2de

-
Dude, ik adviseer je om langs te gaan bij de bureau Jeugdzorg. >.<" Je bent ziek. Rot hier gewoon op. 12-jarige patienten horen hier niet.
icecold Je misdaadscript is onbereikbaar, kan je die ook posten?
-
Nu wil je geen McDonald meer? Koop de McDrive leeg -_-"
Zoek in je script naar de tekst (hoop dat je search in all files hebt), en haal de hele controle weg. Lijkt me makkelijk. Post anders alle relevante code (config, checks, functies). -
"Weet je nog die dike meid die er vrijdag was dat vurgel me vroeg vraag der msn en zo"
Weet wat je typt voordat je een foto maakt
Zal ter zijner tijd wel een foto maken van mijn "bureau"... Meestal is het een laptop met daaronder een dienblad voor ventilatie, that's all

-
Snap ik enigzins wel..

Ben allemaal kleine Xhtml foutjes aan het oplossen in mijn code, wat een saai werk...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 23.12.09 03:25:56:
En ik ben ook weg, slaap lekker! -
Muh, verveel me
-
Zal ik onthouden