Posts by Jannick

Ik denk dat ['online'] steeds bij elke pagina word bijgewerkt, of niet? Uit zichzelf kan het zich niet oproepen. Wil je dat die 10 minuten ingaan na de laatste pagina die je hebt bezocht of na de laatste inlog?

Wel knap dat je w3cvalidator je source te weten kan komen met je PHP erin. Controleer het als het gecompiled is (dus op je server staat, en dan je domein+script (etc) in de compiler, en niet van een lokaal bestand (denk ik tenminste) als phpbestand :)

Omdat ik op de een of andere manier een afkeer heb voor echo's met enkele haken... Vind het maar onhandig, heb het zo aangeleerd... Plus ik vind het zo ook overzichtelijk :P Zal eens kijken :)

RiiCk Het hoort zo, toch? Ik Anders zou ik namelijk zoiets als dit doen:

PHP
    <body>
    <div>
    <div>
    <table>
    ...
    </body>
    </div>
    </div>
    </table>
    evt. html sluiten

Lijkt me nog onhandiger en ook niet valid

Mijn nieuwsscript:

Iemand op- en/of aanmerkingen?

Huh? Je zegt dat je geen <body> nodig hebt als je niet met iframes werkt? Onzin volgens mij :P Ik zou het toch aanleren om het wel te doen, al is het alleen maar voor de iets validere (...) HTML die je maakt

Mijn persoonlijke voorkeur is om <tr> en <td></td></tr> etc naast elkaar te zetten, slechte eigenschap maar zo doe ik het altijd. Zo is inderdaad wel overzichtelijker, misschien een goed idee om het aan te leren :P
    Wat me trouwens opvalt is, dat je geeneens een <body> gebruikt... Doe je dat expres? :P

+1 voor Darsstar, identing ftw. Je code word echt onleesbaar zonder. Waar ik ook een hekel aan heb is dit:

PHP
    <?
    $i = 0;
    if($i = 0) { echo "I is nul."; } else { echo "$I is niet nul.";}
    ?>

In plaats van

PHP
    <?
    $i = 0;
    if($i = 0)
        {
            echo "I is nul.";
        }
        else {
            echo "I is niet nul.";
        }
    ?>

MIjn laptop elke 1 minuut, mijn mobiel elke 2 minuten, normale wekkers elke 9 minuten... het zou moeten werken. Of ik ga gewoon eerder naar mijn nest toe, kan ook :P

Ook al geprobeerd, werkte niet.... wellicht niet hoog genoeg gezet. Het is altijd zo, ik word wakker, ik hoor het, ik doe 'm uit en ga nog "even" lekker in bed liggen...

Nou ja, niet op die manier. Heb op internet wat gelezen over het aansluiten van 2 luchthoorns met een relays op een normale wekker, eens kijken of het realiseerbaar is :3

Ik heb ooit 2 wekkers gehad, laptop als wekker, mobiel als wekker, nog verslaap ik me.... -_-"

Ga je bril ontsmetten, nu :P
    Ik ben vanochtend 2 uur weggeweest van thuis. Bleek dat mijn wekker al die tijd aan heeft gestaan. ^o) Oeps.

Iemand ervaring met het modden van een wekker?