Hmm.. Ik ben aan FBIwars.nl in 2008 begonnen, en ondertussen al een keer of 3 compleet aangepast omdat ik steeds van alles leer
Btw, profiel van RiiCk:
Banpunten: 77 (77 uur)
Arme hij
Hmm.. Ik ben aan FBIwars.nl in 2008 begonnen, en ondertussen al een keer of 3 compleet aangepast omdat ik steeds van alles leer
Btw, profiel van RiiCk:
Banpunten: 77 (77 uur)
Arme hij
Mwah, vooralsnog ben ik nog wel bezig met FBIwars.nl, en misschien heb ik later wel andere interesses
webdam-x Inderdaad :x Oeps
Nu zul je het met mij moeten gaan doen (6)
Maak jij eigenlijk gebruik van jQuery?
Zo, die is weg, zo blijkt Hopen dat ie gaat pitten :p
Ga nou maar slapen RiiCk, is beter voor je
Nu niet meer, nee...
Nou ja, volgens mij was het destijds een rip, maar dat weet ik niet zeker.. Zit eraan te denken om voor de lol met dezelfde layout bezig te gaan met de veiligheid, maar dan met VEEL meer opties ±P
Ben bezig met FBIwars.nl, aan de shop.
En mijn reactie van de vorige pagina:
Weet iemand van wie de Criminals Rood/blauw/geel source is? Ben daar ooit mee begonnen, toen waren er nog geen banditi en al die andere sources Het zal ooit ergens gebruikt moeten zijn, maar waar...
Weet iemand van wie de Criminals Rood/blauw/geel source is? Ben daar ooit mee begonnen, toen waren er nog geen banditi en al die andere sources Het zal ooit ergens gebruikt moeten zijn, maar waar...
Doe alsjeblieft eens liev...:D
Laten we het kerstgevoel brengen. Dus ook voor AZ *steekt kaarsje op*
Nou, dan doen we het toch hier? FIJNE FEESTDAGEN IEDEREEN!
Nou ja, het was positief bedoeld Heb ooit ergens een postcount gehad van ergens in de 55000 (ja, dubbel gecontroleerd), website weg
En ik houd mijn mond niet dicht, voor niemand
Waar blijft mijn bier?
Jezus, spambeesten!
Niemand wint: The Game
Ik denk persoonlijk het nieuwe topic; in dat andere topic word niet specifiek gevraagd om felicitaties
Ach ja, maar 3 minuten. De server waar fbiwars.nl op staat, staat momenteel 6 uur achter :x
Hier nog een met hetzelfde probleem
Witbier!
Nachtbraken!