Gaan slapen?
Ik heb nog nooit gerookt en nog nooit geblowed/drugs aangeraakt. Walg er eigenlijk van. Enige zonde is dat ik af en toe drink voor de gezelligheid :p
Gaan slapen?
Ik heb nog nooit gerookt en nog nooit geblowed/drugs aangeraakt. Walg er eigenlijk van. Enige zonde is dat ik af en toe drink voor de gezelligheid :p
Hoe veilig is sha512 op een schaal van 1 tot 10? En wat word er precies bedoeld met een salt?
RiiCk graag! Heb er wel zin in. Alleen er is geen bier meer dacht ik, en ook geen melk. :x
Ik heb echt ontzettende zin in melk, wtf
Wat een vraag... Natuurlijk is het slim! In ieder geval beter dan plain text. Daarna is de vraag of je een goed paswoord hebt wat niet makkelijk achterhaald kan worden, na aanleiding van je md5-hash.
Mijn god, op Discovery Channel.. hoe massamuffins worden gemaakt. Leuk woord!
Wanneer gebruikers op FBIwars.nl zich misdragen, worden ze doorgestuurd naar http://www.kinderlines.nl (lang leven htaccess) + account ban... Makkelijk zat.
Wat met ccleaner kon? Je kan ook gewoon je cookies verwijderen via Firefox :p
Ik wekr ook niet via cookies, wellicht nog een idee.
Hoi RiiCk
Citaat van DarsstarVoor de mensen die willen lachen of het leuk vinden om over EPIC FAILs te lezen heb ik hier een leuke link:
http://www.criminalspoint.com/forum/topic/4299.html
Vraag me af wat er met een lid zou gebeuren als die zo zou reageren Desondanks heb je wel ontzettend gelijk... wat een zooi...
Ach ja, het is nu nog niet zo ver :p Denk dat de moderatoren er goed aan doen om een paar definitieve bans uit te delen...
Ik kan goed modereren.... *iedereen lacht*
Ja, en rick is gebanned, goh
Gebanned? :p
r-mulder Waarschuwingen helpen echt niet... Zie het maar bij RiiCk (wederom no offense tegen hem), eens moet het afgelopen zijn. Ze zouden sneller moeten leren... Daarbij helpt een ban niet echt.
Waarover ik zat te denken... Is een soort anonieme moderator niet iets? Merk dat er vaak persoonlijke "bedreigingen" zijn, en als moderatoren kunnen kiezen tussen zijn eigen naam en "Moderator", kan je dat denk ik wel oplossen...
Succes alvast
Zal je nodig hebben, die source is echt te buggie als maar kan...
Wanneer zal er een crewhervorming komen?
Hmm ach ja, hoop dat er een keer een moderator (no offence tegen het huidige btw) komt die ECHT alles afkeurd, vooral tegen 12-jarige scriptkiddies die echt vragen wat ze willen, zonder zelf moeite te doen. Tevens ook dat er sneller banpunten/bans worden gegeven in topics waarin offtopic gegaan word...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 25.12.09 01:02:32:
az Da's waar
Kan je meteen wel half CP verbannen, r-mulder
az Denk niet dat ze daarop in zullen gaan, verdiend is verdiend Zo zit ik ook aan mijn 22 banpunten:P