Allebei? [func]mysql_real_escape_string[/func] om ze in de database te zetten, en [func]stripslashes[/func] om ze weer weer te geven als je ze eruit haalt...
Posts by Jannick
-
-
Op elke plek waar je waardes in je database pompt... Zo ga je een groot gedeelte van SQL-injections tegen.
-
Wat moet JIJ daartegen doen? Jij helemaal niks, het is jouw probleem niet. Zorg dat die gast zijn Banditi source beveiligd ([func]mysql_real_escape_string[/func] en [func]stripslashes[/func]), anders kan je wel aan de gang blijven. JIJ zelf kan weinig daartegen doen.
-
Klopt
Outgame ga ik nog later aan verder.
En is inderdaad hoofdletter gevoelig :p
In je profiel kan je btw je afbeelding aanpassen die je in je profiel kunt zien -
Bumpitybump.
Weer wat kleine en grote updates: Avatars toegevoegd.
Er zijn afbeeldingen (...) bij de wapens gekomen. Ook is er een begin gemaakt met de drugsmarkt (allebei nog b?ta) maar goed op weg. Graag zou ik willen horen wat jullie van de nieuwe updates vinden. Je kan nog altijd inloggen met Demo - DemoGroet,
Jannick
-
-
Niet echt. Daar?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.12.09 03:05:22:
Wacht. Even een update: Nu wel. Ik ga pitten, trusten! -
Ook doei Crimepatrol. x____X
-
Ook hoi Crimepatrol. x___X
-
Ok :p Wat jij wilt. Toch is het dood hier
-
Geen idee waar het aan ligt :p
En het lijkt wel dood hier. :x -
Wat nou pussy, heb genoeg gedaan aan fbiwars.nl vandaag :p
-
Ga vandaag wel vroeg slapen. Kon vanochtend niet echt normaal wakker worden :x
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 26.12.09 00:18:24:
Btw, iemand nog zin om fbiwars.nl te checken? Shop aangepast namelijk, plus nog wat andere, kleine dingen En z'n mening te posten in het topic wat er in mijn onderschrift staat? :p -
Goeiemoooooooorgn
-
Ik krijg sterk de indruk dat het is om stoer te doen, en te zeggen dat ie zijn computer "gehacked" heeft. Een tip: Houd de eer aan jezelf en voer zulke onzin niet uit; je zal er totaal geen respect voor krijgen. Edit op hierboven: Waarom zou je dan zijn PC willen afsluiten als jullie samen dingen testen? :x
Als je je broer wilt afsluiten van het netwerk (no idea why), waarom log je dan niet in op de router en blokkeer je zijn mac-adres? Onthoud trouwens daarbij wat ik in een alinea hierboven heb gezegd...
-
Hetzelfde
-
Heel vreemd, want hij zou het gewoon moeten doen. Ik zie niks waardoor hij de beginpost zou gaan bewerken... Denk dat ik het laat rusten tot iemand met een geavanceerdere kennis van PHP langskomt...
-
-
Db-maffia Ga slapen, zal je humeur goed doen.
Dat is tevens ook wat ik ga doen, ben weer klaar met FBIwars.nl voor vandaag denk ik :p
Trusten!
-
*sloopt meubilair*
*verhuist naar numero 4*