Wilt er IEMAND nog even het topic bumpen onderin mijn onderschrift? PLEASEEEE
Oja, welterusten :cheer:
Wilt er IEMAND nog even het topic bumpen onderin mijn onderschrift? PLEASEEEE
Oja, welterusten :cheer:
Mu ha ha. Hoi
Jasper Ga naar de Ikea
type="submit" toevoegen?
Ja, leuk voor je. Post je config.php/dinges eens, vergeet niet je wachtwoord aan te passen voor je het post.
Lijkt wel Criminals Rood... Dan heb je geen config.php, maar -include_config.php of zo iets. En IK kan niet kijken in JOUW config of die goed staat... Tevens verkeerde categorie. De beschikbare SQL wel ingevoerd in de database?
Het ziet er wel redelijk leuk uit :p Alleen.. Wat moet je echt doen? Wat ik er zo van zie lijkt het me nogal eentonig...
@Devdinges Het is ook nog een b?ta, en ik ben vanaf niks begonnen, dus het is ook (nog) niet vreemd dat er bijna niks is...
Gebruikersnaam - wachtwoord is nog steeds Demo - Demo, hoofdlettergevoelig. Updates: drugsmarkt grotendeels af, nog niet geperfectioneerd. Demo-account heeft tijdelijk wat meer geld gekregen zodat ze het kunnen testen www.fbiwars.nl
Zolang er niet onnodig gequote gaat worden.... *staat in ergenis top 5*
mooie voornemens
Heb nog een toevoeging voor de regels: harder optreden tegen offtopic. Merk zelf dat mensen reageren op offtopics, daarmee NOG harder offtopic gaan en daarna heel braaf zeggen dat je ontopic moet blijven... Iets waar ik me uitermate aan erger.
Zoiets als dit? Gemaakt met een simpel tabelletje, en niet te vergeten rowspan/colspan. Kijk maar in de bron.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.12.09 22:30:26:
Update na aanleiding van je code in je bericht:
Klik hier. Denk dat je zoiets bedoeld? Het is niet extreem netjes, maar goed.
insaneflame Just do it yourself :p
Thomash Nice work out there Wasn't it difficult to understand the Dutch language in the original source to translate it to Slovenian language?
Hmm, nice work there! How about the safety in your code?
Btw... Why would you ask for feedback on a Dutch forum?
No problems dude! What things have you changed, different from the original Banditi?
Hmm. The Czech language is very similar to Polish, so I understand a few words from your website. You changed it really good, my compliments. But I still get the nasty Banditi-feeling, so could you change the layout more? I don't know if it is possible for you to make this game bilingual? So WE can understand it :p
Much success with your project!
Edit I see you planned the bilingual version for 31-12, ok
Door te leren... Kijk eens op http://www.w3schools.com/, staat een heleboel wat nog van pas kan komen.
Zet die code eens bovenaan je pagina, en bekijk je code eens. Niet gek dat ie nieteens word uitgevoerd als je gaat uitloggen...
Geen idee wat Assasins Creed 2 is, maar ik ken GTA wel, en ik zou daarvoor kiezen :p
Sorry nachtbrakers, dit keer ben ik niet van de partij :p Vannacht maar eens mijn lief gezelschap houden. Succes vannacht En vergeet niet nog even op FBIwars.nl te kijken met gebruikersnaam/wachtwoord Demo - Demo *kijkt lief*
Trusten!
Willem, zie dit artikel.