Posts by Jannick

diestro Waarom denk je dan ook dat ik zeg "of 64-bit". Juist, omdat ik ook 64-bit bedoel. -_-" Ligt eraan hoeveel mb/gb je videokaart is, maar daarvan word dus ook je gewone geheugen gebruikt, meen ik me te herinneren. Je begrijpt me nogal verkeerd, want ik suggereer al dat het slimmer is om zelf te bouwen, ligt eraan wat je doet.

Minimaal 4 gb? Is ook meteen het maximale, tenzij je van plan bent Linux/Mac erop te zetten, of 64-bit. Volgens mij word er daarvan al een gb gebruikt voor je videokaart, maar dat weet ik niet zeker.
    Misschien een idee om zelf een pc in elkaar te bouwen? Ben je denk ik wel duurder uit, maar met een guide op internet/vrienden/whatever leer je er ook eens wat van ;)

Citaat

Geen afgekraakte meningen a.u.b

Wat doe je dan nog hier, als ik vragen mag? Je weet zelf hopelijk ook wel dat dit de baggerste kwaliteit is? Teveel wit, te irritante kleuren (maximaal 3 à 4 aan te raden), een KUT-overzicht, buttons niet goed gecentreerd, geen goede markering, "eindelijk aangekomen" is echt prutswerk.

Ga naar je lokale computerboer en koop daar Photoshop.

En anders zo:

Snap trouwens niet wat je met mysql_result wilt, want het word niet in de if gebruikt verder... met mysql_num_rows kan het makkelijker, denk ik.

Probeer op lijn 9 eens dit, weet niet of het zo hoort:

PHP
    if(mysql_result(mysql_query("SELECT * FROM ip WHERE adres = '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'")), 0){

Maak van

PHP
    '$REMOTE_ADDR'

eens

PHP
    '" . $_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'

Edit: Zeer waarschijnlijk staan superglobals uit bij je host

Een hele goede twitter library vond ik deze: Klik. Makkelijk te gebruiken, makkelijk op te zetten, maar dat door Twitter gebruikte OAuth is en blijft een stom en irritant idee...

Weer een paar updates: Drugs verkopen makkelijker gemaakt, heb het Demo account wat extra op bank gegeven om het uit te testen. Log in met gebruikersnaam Demo en wachtwoord Demo (hoofdlettergevoelig), en ga naar Coffeeshop. Tevens kun je nu in je profiel aangeven of je een nieuwsbrieven wilt ontvangen of niet. Binnenkort een mail rondsturen naar alle gebruikers dat ze het kunnen aangeven. Hoor graag wat men ervan vind ;)

Een vraag; Ondersteund je gemaakte wordpress layout ook modules? Hoe makkelijk is het aanpasbaar? Heb je, zoals bij sommige layouts, nog een apart bestand waar je de configuraties kunt aanpassen?

Oh mijn god. Je verwacht toch niet dat een Xbox .rar bestanden kan uitpakken en automatisch gaat uitvoeren? Zo ja, koop een NES en ga op je kamer zitten.