MEH! Mag ik even afreageren?
Posts by Jannick
-
-
Wat voor een k*tinstelling is dit? Je wilt iets nieuws, maar je bent te arrogant en zelfverzekerd om er ook maar een cent aan uit te geven. Zo werkt het niet. Weer zo iemand die verwacht alles te krijgen, daar geld uit slaan en stoer gaat doen. Je zult er zelf moeite in willen stoppen, mocht er iemand hier je gratis een layout verstrekken dan verklaar ik hem voor gek.
-
Mèh, wat een blufferij in dit topic. Een "OS"-versie word in dit geval gewoon gezien als een keiharde ripoff, een rip, hoe je het ook noemen wilt, zeker als de flashbestanden erin voorkomen. Vraag me eerlijk gezegd nog af waarom er aandacht aan zulke topics worden besteed. Laat men gewoon lekker hun gang gaan, ze (One Two Gaming) merken het vroeg of laat toch wel.
-
En, niet geheel relevant, hoe je de taal automatisch kiest: http://techpatterns.com/downloads/php_language_detection.php
-
Ik zou het op deze manier doen: http://www.phpsimplicity.com/tips.php?id=15. Lijkt mij de makkelijkste - en duidelijkste manier.
-
Sorry voor lichtelijke offtopic, maar waarom zou je echt een camera kopen met losse batterijen. Je betaald je echt scheel aan dure AA's, en een batterypack waarin alles in één zit is echt vele malen handiger, en gaat ook veel langer mee. Ik weet dat ze er voor een ouder type waren, maar er zijn kits te vinden die dezelfde grootte hebben als AA's, maar die dichtgesealed zijn en een aparte oplader nodig hebben. Wellicht een idee om daarnaar te kijken?
-
Sommige hosts hebben de [func]mail[/func]-functie uitgeschakeld... Kijk anders eens in de spambak.
-
Citaat
Dan zie je maar een halve inlogknop, maar hij werkt wel alleen nog een toevoeging; elke keer als ik probeer aan te melden geeft die aan dat de inloggegevens verkeerd zijn. Hoe kan dat?
Halve inlogknop. Zelf ooit gehoord van het attribuut "size"? Als er ergens een voorbeeld is dan zou dat ook nog handig zijn. -
@KillingDevil Hoe zou je het dan hebben opgelost, om elke gebruiker zijn eigen deel te geven?
-
Op welke manier doe je het nu, als ik het mag weten?
-
Vind je het gek dat ie hetzelfde bedrag steeds aan iedereen geeft?
Hij loopt alle leden na, geeft ALLE leden hetzelfde geld en stopt pas als ALLE leden (die eraan voldoen) het geld hebben gekregen van ALLE leden...PHPmysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `contant`=`contant`+'".rand(100,40000)."' WHERE `rank`= > '9' AND `id` = '".$blaat['id'] . "'");
Dan zou je dat moeten gebruiken, lijkt me, anders selecteert ie dus alle leden. (EDIT: voor de zekerheid: in de while) -
Kun je je script posten hoe je het had, hoe het dus niet werkte, dus met de While?
-
Dan doe je toch iets verkeerd. Heb het namelijk even aangepast naar mijn DB:
KlikkerdeklikPHP<?php include'inc.config.php'; $query = mysql_query("SELECT * FROM `users`"); while($fetch = mysql_fetch_assoc($query)) { echo rand(100,40000) . "<br />"; } ?>
Uitkomst:Citaat21519
37904
22035
29728
34133
5351
25253
.......Werkt volgens hetzelfde principe...
-
Db-maffia Rustig joh -_-"
Misschien dat dit werkt? er staat een edit bij, voor het geval je het niet opmerkt. Weet niet of het werkt, maar dat moet je zelf maar even zien. Het is in ieder geval op de goede weg. -
Maak van
eensEdit: Oeps, wacht. Moment, zal het zo fixen
-
@Stan Het is hoofdlettergevoelig, ook hoofdletters gebruikt?
-
fAdmin waarom niet Gimp gebruiken? Zijn zat tutorials voor te vinden (klik) :p
scarface, hieronder: Dat is illegaal en mag niet -_-" Er is niet voor niets een gratis variant
-
Ok, thanks!
Nog tips voor de huidige functies? Verbeterpunten? Schoonheidsfoutjes?
-
PHP
$('div[name=dialogbox1]').dialog({autoOpen: false}); $('div[name=dialogbox2]').dialog({autoOpen: false}); //... $('div[name=dialogbox1]').open(); $('div[name=dialogbox2]').open();
(Voorbeeld zou nog korter en handiger kunnen, het is maar voor de duidelijkheid
Ik snap niet echt wat je bedoeld met meerere dialog vensters... Zou niet weten waarom niet? -
Het Demo-account werkt gewoon hier, heb het even uitgetest. Als alternatief kun je natuurlijk ook zelf aanmelden... :p
Misschien een fout gemaakt in het wachtwoord -> Het is hoofdlettergevoelig.