Level 26 hier. totaal van 17899 XP atm
Posts by Jannick
-
-
Jamlegend Freak? Welk level ben je?
-
Niet alleen de temperatuur is onder 0, ook het gemiddelde niveau van CP vandaag
Hai btw
-
What the f*ck... Echt in elk topic zijn alle reacties weg >.<"
-
Waarom ben je een no-lifer?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 05:03:13:
Nog andere nolifers hier? o_O"? -
Doe eens even liever :cheer:
Anyway, internet doet kut hier dus ik ben weg. Ciao!
-
Sorry papa
Db-maffia Erger je dan even iets minder :p -
Ik weet dat ik zelf ook al aardig bot kan reageren, ja. Is geen nieuws meer. En terecht dat je daaraan ergert. Maar ik merk geen enkele vorm van humor bij je en dat vind ik best jammer.
-
17 m2, gewoon een studentenkamer, dus huur :p
-
Hehe, snap ik ja :p
mehedit: Ok, ik stop met mijn gezeik :p
-
Klopt. Blijk ook nog een pak vla te hebben. Moet niet meer 8 dagen wegblijven zonder eerst de koelkast uit te mesten... Wel handig, ik heb een goede diepvries, een goede koelkast, een goede tv, maar geen enkele kast. Alles zit hier nog in dozen van de verhuizing :p echt een bende op dit moment...
-
Geen zin in :p
Hmm.. Een nadeel van op jezelf wonen: Je moet alles bijhouden. Heb hier een pak melk wat lichtelijk opgezwollen is. :x -
Ik heb zin in tonijnsalade
-
Db-Maffia, niks persoonlijks maar ik vind je af en toe een beetje nors en te streng overkomen... Tis maar een tip, zie maar of je er wat mee doet
scarface Wat doet trouwens die "2007-2010" op Erandu.nl terwijl hij in april 2009 is geregistreerd? -
scarface Jammer, al gebruikt laatst
Helaas was die maar 50. Eens kijken of het nut heeft wanneer FBIwars.nl eenmaal klaar is.
-
He, wat flauw nou
Ben eens aan het kijken gegaan wat dat Alexa nou eens precies inhoud.
Bij de weg, zou het een goed idee zijn om een MMORPG (nou ja, massive...) zoals fbiwars.nl aan te melden bij zo'n soort toplist die je weleens ziet?
-
Nja, als het moet :p
-
Mijn hemel! Check http://bizinformation.org/nl/www.realcriminals.nl!
Anderhalf duizend euro voor een site waarop een redirect staat naar fbiwars.nl! WOW! Graag betaalen via wallie, om 6 uur ben ik even weg ivm sesamstraat en dat andere en dan ben ik er rond 7 uur na het jeugdshornaal er weer om onze deal af te sluiten doei
-
Men mag FBIwars.nl kopen, minimaal 2000 euro, via eurobellen graag
-
Rick INderdaad. AARGH. Blijkt dat ik morgen wel naar school moet >.<" Er is GEEN zinnige invulling voor de taallessen tot half 6, en tijdens studiebegeleiding doen we niks. En dat is mijn midagrooster - het ochtendrooster vervalt. Damn. En al die kleine 12-jarige koters hier op CP komen me de strot uit ongeveer o_O"
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:10:50:
Muahah, mijn website is gewoon 2397,84 euro waard >.<" Iemand interesse?
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:11:54:
Zucht, zelfs mijn persoonlijke website is dik 3000 euro waard. Terwijl het één pagina is. Klikkerdeklik. Stond ooit een heleboel op, nu alles verwijderd door een crash en geen zin meer :p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 04.01.10 00:12:10:
En niemand reageert meer >.<"