Goedemorgen!
Posts by Jannick
-
-
Spamslet/Abaddon, accepteer het dat je hier niet terug hoeft te komen. We weten dat de beveiliging (evenals jezelf) zuigt. Je verpest de sfeer hier, hebt geen tegenargumenten voor K. Rens en KillingDevil, R-Mijnten, etc. Ga alsjeblieft weg.
-
Nou ok, voor die 900 posts. Nu ga ik dan ook echt gewoon slapen. :p
Welterusten!
-
Nou, ik hoor 2 dozen met afwas naar buiten gegooid worden. Wat is daar niet aan te snappen? :p Nou ja
Ben inmiddels uit mijn kamer geweest. Cadeautje was een sneeuwbal, er zat een Duitse meid en een klasgenoot van hem in de woonkamer, ze blowen atm, mijn bijl is afgepakt, ...
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.10 01:31:19:
Ik ga slapen, tot morgen! Iemand zin om in offtopic nog het dagcafe te bumpen? Mis dat gezellige geklets overdag. -
Ben 100% Nederlands. Geen enkel Belgische invloeden, voor zover ik weet :p
-
Db-maffia Waarom zou ik hetzelfde dan jij moeten zijn? Dat zou saai zijn.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.10 00:56:50:
What the f*ck... Hoor een enorm kabaal buiten, even later een van de meest irritantste mensen mensen die op mijn deur klopt. Hij heeft iets voor me...Ik zeg dat ik niet opendoe, omdat ik al in mijn nest lig, ligt ie het voor mijn deur neer. Even later hoor ik (volgens mij) 2 dozen met afwas (die hier al een paar dagen staat) buiten word gegooid..
-
Men kan zich weer aanmelden op fbiwars. Sorry voor het ongemak :p
-
Zo, 00:00 uur! Welkom op vrijdag de 8ste januari 2010.
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 08.01.10 00:25:57:
Ok, men haat vrijdag de 8de januari's. Weet ik dat ook weer. -
Op welke manier zou je de overzichtelijkheid aanpakken? Vind het zelf wel redelijk meevallen, maar ja :p Wat kan je bijv. niet zo snel vinden?
-
Bump :), even wat meer inspiratie nodig. Men kon een paar dagen niet aanmelden door een foutje... >.<"
-
Al gezocht? Zie http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/numeric-types.html... Er is een DECIMAL-type, net als een integer.
-
Hmm, jammer. Iemand zin om zich aan te melden op http://www.fbiwars.nl? Dan zie ik tenminste het ledenaantal nog een keer omhoog gaan :p
-
Waarom valt het opeens dood hier?
-
1ste is wikipedia, 2de maffiaworld.nl, maffiaclothing, maffiabaas.nl, maffiagame.nl, maffia.nl, ..., mijnmaffia. NOg meer nodig? :p
-
Hier is firefox!
-
Ik ben *nog* present :p
-
Ok, ik ben er weer. Wat een test voor de microfoon van mijn vriendin moest zijn via Skype, is uitgelopen op een klein uur babbelen...
-
Probeer eens iets meer te lachen, webdam-x. Je lijkt zo bot.
-
Verder niks aan gedaan, zie maar www.jannickbolten.nl. Eigenlijk geen idee wat ik er nog meer moet neerzetten :p
-
Meh! Ik ben er weer