Posts by Jannick

PHP
    using System;
     public class meh {
     static void Main() {
     Console.WriteLine("Ach ja, denk dat ik voor realcriminals.nl 
    maar eens ga verdiepen in dat Vendetta. Lijkt me wel wat, wat ik 
    erover hoor...");
     }
     }
    PHP
    <?php
    echo 'Klopt. "Vroeger" waren de spellen nog leuk en niet zo
    commerciëel. Nu word je doodgegooid en moet je bellen. Bij
    Banditi kan je nieteens weer levend worden met genoeg belcredits..';
    ?>

Ben ooit ergens moderator geweest, en kon ook in de belgeschiedenis kijken. Een nummer belde erg vaak; opgezocht. Bleek van een school te zijn, in Den Haag of zo. Vergeten waar, ergens in die buurt :p

PHarox, layout is inderdaad nog een probleem. Maar ja :p Al die k*tscriptings... echt...

scarface Geniaal :p Van dat soort mensen moet je het eigenlijk hebben. Klinkt misschien wel té commercieel, maar ach.

VInd het trouwens vreemd waarom veel van die mijnmaffia spellen zoveel leden hebben. wát is er bijzonder aan? Je moet gewoon betalen om iets extra's te hebben, maar een paar layouts, je krijgt er (volgens mij) nauwelijks iets voor, en het gaat denk ik toch wel snel vervelen...

scarface Damn, dat zuigt :x heb zelf op lycos een hele zoot spellen gehad. Niks geworden (goh...). Hoe oud was ik toen? Juist, 13 of 14. Ik wist net wat <html>-tags waren, hoe je iets moest echoën in PHP en dat was de grens van mijn kennis toendertijd :x

Ken een spel wat circa 6000 spelers hád. Doordat er niks meer aan werd gedaan gingen ze weg. Heb de source wat bekeken, er werd geen gebruik gemaakt van $_POST, maar direct van $postvar (als postvar de naam van de input was). niks werd gecontroleerd...

Bedoel je mensen van CP, Pharox? Heb er maar een paar op msn, stuk of 2, misschien 3. Waren er ooit 8, nu erger ik me dood aan echt superveel mensen die verwachten dat je ook op msn gratis hulp geeft >.<"

Edit: En inderdaad, dat mijnmaffia is gewoonweg k*t. Op welke source is dat gebaseerd eigenlijk?

Maakt niet uit joh. Vind al die "nieuwe" scriptings maar vaag. Waar is die tijd dat er alleen nog maar criminals was en bulletstar nog maar 500 leden had.. *heimwee* xD

Sorry voor offtopic, maar jouw geduld word van een weekje wachten op de uitkomst van moderatorschap groter dan 20 jaar op je geliefde wachten? :p Hele rare vergelijking... ;)

Anyway, ik verheug me ook op het feit wie weer met banpunten mogen strooien :p