Posts by Jannick
-
-
Dat betekend dat het aantal opgegeven waardes/velden niet overeenkomt met dat wat er in je database staat... Wellicht je gaan verdiepen in je databasestructuur?
-
-
wimmpie Als je geen enkel idee hebt wat je zegt, zeg het dan ook niet. Het zit 'm in de 2de query; een resource is niet direct te gebruiken.
-
PHP
$toname1 = mysql_query("SELECT `login` FROM `users` WHERE `famillie`='$joinedfam->naam' AND `famlevel`='3'"); $toname = mysql_fetch_assoc($toname1); $naar = $toname['login']; mysql_query("INSERT INTO `messages`(`date`,`to`,`from`,`ip`,`title`,`content`,`date2`,`read`,`inbox`,`reply`) values(NOW(),'" . $naar . "','Family Spotter','$data->IP','Speler wil familie joinen','Beste, $data->login wil uw famillie joinen','$date2','0','1','0')");
Het is heel erg slecht gefixed, kan sneller maar denk dat het hierdoor een beetje duidelijker is. De uitkomst van Mysql_query is een resource, die nog gebruikt moet worden door bijv. [func]mysql_result[/func], [func]mysql_fetch_assoc[/func], [func]mysql_fetch_array[/func] of [func]mysql_fetch_object[/func]. Het zijn alleen maar voorbeelden.
-
Erg onduidelijk, Dein. Schappelijk is dat je van hem verantwoording verwacht hierover, en een percentage aan korting op het product. Vraag me alleen af of hij hieraan gehoor geeft, alleen je hebt geen poot om op te staan, er zijn specifiek geen afspraken over geweest.
-
Ik hoor erg veel positieve reacties op het Zend Framework. het is erg uitgebreid, maar vele ervaren programmeurs zweren erbij (ikzelf mag eraan gaan geloven in 4 weken).
-
Welgemeend succes, Axl.
-
Anderhalve meter of zo? Nadeel is dat ze dus op elkaar staan, en dan meteen rijen van 3. Dan moet je zakken van 25 kg naar beneden gooien in je eentje.
Anyway, ik ben weg. Gaat jullie goed, misschien tot later wanneer men tot de conclusie is gekomen dat het ook op een goede manier kan, met minder, maar wel goede moderatoren. Saluut, Saluton, Ciao, Bye, Doei, Czesc, etc.
-
Nog iemand met een mening?
Het plezier vergaat me hier om hier nog actief te zijn. Zeker na de discussie in het topic over moderatorschap. De newfags hier komen me de strot uit, en heb hier, naar mijn mening, niks meer te zoeken...
webdam-x Dat zuigt best wel. Laatst: Vul 65 bakjes van 3 kg af (mest). Blijkt er hoogstens 60 kilo voorradig te zijn, en als ik meer wil moest ik 2 kratten van 1200 kilo opklimmen met een hoefijzer, om die kratten open te breken... -
Mooi zo :p
Nog iets interessants hier gebeurd?
En wat denken jullie: Ja of nee? (vraag is nog niet belangrijk...) -
Nog mensen wakker hier?
-
Darsstar Kan natuurlijk ook heel goed. Wist niet zeker hoe je een for met die mysql_fetch_array kon combineren, thanks
-
Pim als jij CP vergelijkt met een bedrijf, dan weet ik niet of je echt een serieus beeld van hebt van CP. Daardoor is je voorbeeld zacht gezegd vaag. Als je je bericht naar 2 personen hoort te zenden, en een van die personen maakt uiteindelijk de keuze, dan vraag ik me af waarom het dan naar 2 personen is gestuurd. Er was geen duidelijke deadline, dus het had ook een dag kunnen wachten. Daarom blijf ik bij mijn standpunt.
-
Citaat
R-Mulder is vandaag afwezig, en in de crew hebben we besloten dat ik het sollicitatieproces zou voortzetten. Vandaar
Vandaar dat r-mulder in de online lijst staat... Heb zo mijn twijfels of het wel zo "democratisch" besloten is.
-
UPDATE! Hier een voorproefje van de automarkt, die op komst is :) De auto's zelf (nu nog 4, maar het worden er een stuk of 10) zijn gemaakt met Photoshop door een klasgenoot van me
Nogmaals de link: http://www.fbiwars.nl/voorproef.php -
PHP
Toon Meer<?PHP $rsl = mysql_query("select * from `users` ORDER BY `klikdl`DESC LIMIT 0,20"); $a = 0; while($lid = mysql_fetch_array($rsl)) { $a++; echo "<tr> <td width=3% align=center class=mainTxt ># ". $a ."</td> <td width=19% align=center class=mainTxt >". $lid["login"] ."</td> <td width=19% align=center class=mainTxt>". $lid["klikdl"] ."</td> </tr>"; } ?>
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 10.01.10 17:14:26:
GaLiL Ga even heel snel naar school: http://www.fbiwars.nl/meh.phpPHP
Toon Meer<table class="content"> <?php $rsl = mysql_query("select * from `users` ORDER BY `contant`DESC LIMIT 0,20"); $a = 0; while($lid = mysql_fetch_array($rsl)) { $a++; echo "<tr> <td width=3% align=center class=mainTxt ># ". $a ."</td> <td width=19% align=center class=mainTxt >". $lid["login"] ."</td> <td width=19% align=center class=mainTxt>". $lid["klikdl"] ."</td> </tr>"; } ?> </table>
Ik zie nergens 21 staan.
-
$lid['id'] veranderen naar $a. Tevens $a += 1; veranderen in $a++, werkt sneller
-
Wat ik me trouwens ook afvraag... Er werd gevraagd alle berichten ook naar Lodewijk te sturen, die het alleen naar R-mulder hebben gestuurd. Heeft R-mulder nog wel inspraak gehad? Hem heb ik namelijk vandaag nog niet gehoord over hoe ze tot hun beslissingen zijn gekomen...
-
Helaas, niet in de prijzen gevallen. Alleen Lodewijk. Waarom "Volgende keer beter?". Als de huidige selectie het goed doet, waarvoor ze zichzelf beschikbaar hebben gesteld, dan zou er geen volgende keer moeten komen...