Posts by Jannick
-
-
Yo swa, ik heb dus zo tegen die sma, pass me die doekoe nou. en se snaptuh niet dat het een fatoe was ewa! jemek!
Hmm. Juist, nee. Ik houd het liever bij ABN; heb een hekel aan taalfouten - ben er zelf trouwens ook geen ster in. Ik knap echt af op iemand / een website / wat dan ook als die niet fatsoenlijk een boodschap kan overbrengen.
-
-
Abaddon Denk niet dat sudo gaat werken op DOS - wellicht in de terminal van Linux.
Weet er niet echt iets om je pc gestoord van te maken, maar als je een oude bak thuis hebt, die echt te sloom is, en je moeder zit erop, en die wilt geen nieuwe aanschaffen, open dan een commandline met "ping -l 65500 *intern ip* -t". - herhaal dat een keer of 20. Was volgens mij nog een manier om het sneller te doen, maar ach. Zou het trouwens niet écht gaan doen, maar dat is mijn mening
-
Demo login werkt niet.
Edit: Laat maar; zet er volgende keer bij dat het "beta" is met kleine letters.
-
@Lars Boehoe. Gaat het daarover? Het gaat over servers, niet over een naam van een multinational.
-
-
Ik heb op dit moment een Sony Ericsson W395: Klikkerdeklik.
Ik zou graag een iPhone willen, of een Android toestel, maar ja, geen tijd/zin in en ben best tevreden
-
Ja, dat kan. Als je gaat installeren dan kom je op een gegeven moment bij schijfconfiguratie. Weet niet hoe het met Ubuntu zit, maar OpenSuSE koppelt die schijven automatisch aan zodat je er ook via Linux op kan. Let wel op de notatie van schijven, sda is je eerste schijf, sda0 is je eerste partitie, sda1 je 2de, en sdb is je 2de schijf, etc.
Weet niet precies hoe je configuratie is, maar pak desnoods een kladblok erbij en schijf 't versienummer en grootte van je C-schijf op. Tijdens de installatie weet je dan zeker dat je de goede schijf hebt.
Succes
-
Met het uitvoeren heb ik geen problemen ondervonden. Misschien even de de waarde bij 'currency' veranderen? Dus niet het pond-teken, maar bijv. niks. Wellicht dat dat helpt?
Darsstar hoe wil je dan verklaren dat ik geen foutmelding krijg? Het enige aparte is dat ie het hele veld van currency truncate, is dat de reden?
-
@"LsJDesigns" Er word maar een beperkt deel gegeven; daarvanuit kan ik er niet veel uit opmaken.
Reverb, heb je die ' al weggehaald uit de query? Dus ongeveer zoals dit:
-
Ga naar Start, configuratiescherm.
Grapje
Het moet *ergens* onder Systeem/eigenschappen. Is al een jaar of 2 geleden... Als je niet vies bent van een beetje commandline werk, dan kan dit ook:
~gksudo gedit /boot/grub/menu.lstDan opent het programma gedit, en de rest spreekt waarschijnlijk voor zichzelf
-
-
Even in grote lijnen:
SHOW FIELDS FROM `gebruikers`
Kopieer structuur van gebruikers naar andere tabel (eenmalig, dus niet voor elk lid :P)
[func]mysql_query[/func] SELECT * FROM gebruikers/spelers WHERE id = '1'
INSERT INTO backuptabel ... etc.'t Is maar in grote lijnen, en er zullen vast wel (zeker weten eigenlijk) fouten in zitten, maar hoop dat je er iets mee opgeschoten bent
Of, maar ik weet niet of het werkt, zoiets als dit:
PHPINSERT INTO backupgebruikers (veld a, veld b, etc) (SELECT veld a, veld b, etc FROM gebruikers WHERE id = '1')
Zoiets zou volgens mij ook goed mogelijk kunnen zijn. -
Genoeg informatie over te vinden lijkt me:
http://en.wikipedia.org/wiki/SQL_injectionMet [func]mysql_real_escape_string[/func] en [func]htmlspecialchars[/func] kom je al een heel eind; beveilig niet teveel, maar vertrouw je end-user nooit
-
http://code.google.com/p/googl…wsing/wiki/Protocolv2Spec
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/phishing-protection/
Is dit niet hetzelfde? Bij mij was het algemeen bekend dat Firefox dit gedrag vertoonde.Als je naar Extra -> Opties -> tabblad beveiliging gaat, zijn dat niet dezelfde opties waar je het uit kunt schakelen?
-
Kom op, er is niks zoals "De Internetpolitie". Hooguit digitaal rechercheur.
Lars, je toon (ik kan het fout hebben) in dat bericht bevalt me absoluut niet. Je probeert niet eens de fout van Axl H te begrijpen en te respecteren, maar je trekt meteen al onnodige conclusies en je valt hem persoonlijk aan. Pas - als het kan - je toon aan en je zal wat meer gerespecteerd worden.
-
Ik heb geen idee wat je niveau is, dus maar dit:
Wat is de waarde van de field family in je database, van jouw gebruiker? -
Vind 'm niet echt... Mooi. Te zandkleurig. Ik mis strakkere lijnen. Ook vind ik de gradients niet mooi...
Tips:
Gebruik meer kleuren
Gebruik minder rondingenSucces Axl
-
Niet echt... Mooi. de titels bij "Gekeurde website's" zijn saai, niet pakkend. Verder word er taal gebruikt als "Ik vind". Jouw mening doet er niet toe; je klant/gebruiker is er en die heeft zelf wel een eigen mening.
Ben bang dat er teveel mijnmaffia spellen hierop komen. Die zijn gewoonweg bagger, te commercieel, gewoon NIET doen.De feedbacks annex tips komen onprofessioneel op me over. Er zijn geen algemene richtlijnen over wat goed is, en wat niet. Er word naar mijn mening maar wat gezegd wat je zo ziet.
Tenzij je geen aandacht aan deze punten geeft, denk ik dat het best wat kan worden. Tips: Ga consequenter aan het werk.