vervang print <<<ENDHTMLeens door ?> en ENDHTML; eens door <?php.
<<<ENDHTML en ENDHTML zijn echt.. echt niet aan te raden.
vervang print <<<ENDHTMLeens door ?> en ENDHTML; eens door <?php.
<<<ENDHTML en ENDHTML zijn echt.. echt niet aan te raden.
Als je het professioneel wilt laten doen, dan zou ik toch snel rekenen op een eindje over de 400 à 500 euro... Als het door een particulier gedaan word, dan denk ik dat je rond de 50 of 100 euro al klaar bent.
Heb in het verleden weleens in aparte situaties gezeten, stemmen (lichtelijk gezang, laatste keer is ook weer een jaar of 5 geleden), aan iemand denken die je al een hele tijd (lees: 12 tot 24 maanden of meer) niet hebt gesproken en die dan opeens contact opnemen, etc.
Niet echt iets paranormaals of zo, maar wellicht de moeite waard om het te vertellen
Ik zou 't niet doen... Waarom niet? Je verkoopt het 3 keer en dan hebben 50 mensen het... Daar is de doelgroep gewoon te corrupt voor. Wanneer professionele scripters achter exploits komen, denk ik niet dat ze het braaf gaan vertellen; nee, ze buiten de exploits uit waardoor de reputatie van je spel/maker sterk achteruit gaat.
24/7 support. Als ik zaterdag op zondagnacht bezig ben, kan ik dan bellen over een script? Denk het niet.
Ga je het object georiënteerd programmeren? Ga je een templatemanager gebruiken? Allerlei vragen, ik zou er nog even goed over nadenken. Non profit is OK, maar zet jezelf niet opzij.
Stel dat je met een team gaat werken; denk niet dat veel mensen zonder vergoeding hun deel willen bijdragen. Met source/layouts/upgrades verkopen kom je er niet; grote kans dat mensen naderhand gaan denken en dan van mening zijn dat zij het grootste gedeelte hebben gedaan, en dan het zelf op gaan eisen. En tsja: Geruchten verspreiden zich helaas snel.
Noot:
peetduck: For Fuck's Sake. Een subtiele manier om iets te benadrukken; in je foutmelding staat al wat er fout gaat.
Citaat
Maar ik kom er niet uit kan iemand mij helpen?
want hij geeft steeds fouten aan,
Goede omschrijving van je probleem
Wat voor fouten krijg je? Op wat voor host zit je?
Nope, zit er niet. Site bestaat al een paar eeuwen, ben 'm een tijd geleden kwijtgeraakt, kwamen leuke programma's langs die normaal gewoon shareware zijn en zo Is gewoon legaal.
Nee, dat betekend het niet: Want het staat nergens.
Wat heb je gedaan om het probleem op te lossen? Welke dingen heb je geprobeerd?
Staat "auto_incre" er letterlijk als je de query uitvoert? Volgens mij is er iets niet goed afgesloten bij de vorige tabel, maar dat weet ik niet zeker.
Zal al vaak genoemd zijn; maar hoe moet ik ooit mijn kinderen vertellen dat de Politie je vriend is? Echt weer een zwarte dag voor Politiekorpsen, een flinke deuk in het vertrouwen...
Vraag me trouwens af waarom die moeder zei dat het "iemand" was, en niet de buurman... Apart.
Nou? Hoe werkt verkopen in het algemeen? OF je hebt een vaste prijs, OF je laat mensen bieden. Bij betaling ontvang je in de supermarkt je goederen; bij domeinen niet anders. Na betaling push je vanuit het panel van je huidige register(TransIP, ...) naar het account van degene die 'm gekocht heeft.
In principe is het bieden voor een domeinnaam hetzelfde, maar heb je geen vaste prijs. Men kan per X euro opbieden, een standaard bedrag en soms nog een Buy Now prijs. Voorbeeld:
Domein.nl
Startbod: ?5,00
Opbieden met: ?2,00
Buy-Now: ?30,00.
Heb je een redelijk sterk domeinnaam (veel potentie/hits), bied 'm dan te koop aan op bijvoorbeeld Sedo.
[offtopic]
CitaatSorry voor mijn taalgebruik
Persoonlijk vond ik die (K) uit je startpost meer verontrustender dan "shit"..
[/offtopic]
Op https://developer.paypal.com/ staat de API beschreven van PayPal, het is even knutselen maar dan heb je ook wat.
az Ik denk dat jij een compleet andere visie hebt van "dialect" dan dat ik heb. Dat die vulgaire taal uit New Kids komt, is 1, maar het dan een dialect noemen... Nee.
Ik doe het op deze manier:
<?php
$query = mysql_query("SELECT id FROM gebruikers WHERE LCASE(gebruikersnaam) = '" . strtolower(mysql_real_escape_string($_POST['gebruikersnaam'])) . "'");
echo mysql_num_rows($query);
?>
Zo maak je via een MySQL functie de waarden in de database voor de query naar lowercase, en de geposte gebruikersnaam ook Dus of je nu Henk, henk, of HENK invoert, bezet is ie.
Ik zou persoonlijk in coden.php de uitkomst zo doen: $_SESSION['code'] = md5(sha1($code));.
Unset 'm niet, dat gebeurd wel bij 't uitloggen; hij word toch weer overschreven.
Als vergelijking doe je if($_SESSION['code'] == md5(sha1($_POST['code'])). Lijkt me een stuk makkelijker Tenzij je als robot zin hebt om dat algoritme weer lekker te gaan zitten kraken/bruteforcen, zit je nu redelijk veilig.
$_SESSION['code'] hoef je nieteens te verwijderen... stop een hash ervan in de sessie, en hash de POST gegevens en ga dan pas vergelijken.
Larsisgoed, waarom heb je twee keer die unset session staan? En dan nog na een exit... Je weet dat dat niet gaat werken, dat ie met een uit de if-loop gaat?
Ik zou die code in een sessie meegeven, in plaats van in een hidden field; misschien dat dat beter werkt?
Juist ja... Half uur geleden gehoord dat Wouter Bos meer tijd met z'n gezin gaat doorbrengen, en de politiek achter zich laat. Moedige keuze, maar wel een relatief slecht tijdstip om het mede te delen... Het hele kabinet is al gevallen, over 3 maanden weer nieuwe verkiezingen, vraag me af wat er komt...
Wat vinden jullie; Job Cohen zou een hele goede kandidaat zijn om voor de PvdA lijsttrekker te zijn, maar dan moet hij zijn functie als burgemeester in Amsterdam opgeven. Doen of niet, en waarom?
Ja, zo leer je geen Nederlands. -_-" Je zal het toch moeten leren in plaats van voorgekauwde zinnen te gebruiken.
Citaatik vindt dat ze gewoon nederland moeten prate en niet straattaal. nederland is niet moeilijk om te leren dus waarom gaan ze verzinnen. nederland is gewoon genoeg wolla en ewa kan ik zelf gewoon niet uit staan.
Zal misschien erg lullig overkomen, maar dit is ook geen Nederlands... Vergeleken met andere talen is Nederlands een moeizame taal om te leren; onze grammatica is relatief ingewikkeld. Kunsttalen als Esperanto zijn ontzettend makkelijk, zou me daar eens in gaan verdiepen