Uitloggen en gaan slapen? Van wie krijg je ze?
(Nee, dat eerste meen ik trouwens niet :P)
Uitloggen en gaan slapen? Van wie krijg je ze?
(Nee, dat eerste meen ik trouwens niet :P)
Wachten. Zorgen dat je vriendjes blijft met de meeste mensen, er zal waarschijnlijk wel een reden voor zijn. Als het is afgelopen kun je kijken in de headers kijken waar de mailbom vandaan komt, wellicht zou je dan stappen kunnen ondernemen
Die streep vind ik niks, vind zelf het blauwe onder het blauwe wel mooi. Zou persoonlijk de 3de nemen, maar dan dat de blauwe tekst van de 2de regel direct onder de "Tiv" komt van de eerste regel..
Hoezo 18 plus? Ik kan ook een website maken waarin die woorden voorkomen, maar dan is er niks 18+ te vinden. Daarbij zal de zoekopdracht hoogstwaarschijnlijk informatieve websites opleveren, die inspelen op deze zoeksuggestie
Kun je 't hier posten? Denk dat er wat fout is in de syntax als men hun credits niet krijgen. Krijgen ze wel het bericht dat ze betaald hebben?
Yup, dat kan bij Mollie. Zal even kijken. Had je al een script?
Citaat van CrueltyAls je website online staat, is het nooit Localhost he... De localhost staat altijd op je eigen PC.
Ga eens heel snel terug naar w3schools om je basiskennis te leren... Localhost is ook 9 van de 10 keer een online server, met als een van de uitzonderingen bijv. mijndomein.nl. Daarnaast zie ik TCBhome hier niet meer reageren dus lijkt mij dat het probleem opgelost is.
Citaat[offtopic]foto zal ik straks even uploaden.[/offtopic]
Je weet toch wel hoe je variabelen toewijst?
Cruelty, kijk eens wat er word gezegd. Vertaling: Controleer de handleiding die overeenkomt met de MySQL versie op je server om de juiste syntax te gebruiken bij '' op lijn 1.
Oftewel, je syntax is fout. Kijk eens naar je code wat er fout zou kunnen zijn. Kijk goed naar de voorbeelden op de link naar W3Schools, en naar je code. Je ziet meteen het verschil.
Ik zou beginnen met een ledensysteem. Je begint met een concept, waarin je je beveiliging opschrijft, vervolgens schrijf je op wat je wílt maken, en als laatste maak je de werkelijke bestanden. Een forum is als beginnend PHP'er iets te groot, maar ik weet niet hoe je PHP-skills zijn (3/5 noem ik geen beginner).
Hierna zou ik 't uitbouwen naar een forum, heb je al meteen een gebruikers-gedeelte.
"Tevens doet hij het nog niet". Kan het íets uitgebreider? Hier hebben we namelijk niks aan. Wát doet er niet, wat voor een foutmelding krijg je, of krijg je überhaupt een foutmelding?
Ik zou even een bron vermelden, wettelijk verplicht.
Nee. Internet is té powerfull om zoiets te doen. Persoonlijk heb ik nog nooit van MasterNZB gehoord. Tevens kan elke website die zulke dingen indexeert blijven bestaan; mits je de wet -en hun mazen - kent.
Haal die 3/5 in je profiel maar weg.
Je probeert een PHP-variabele te gebruiken in Plain, niet ge-echoënde HTML. Gevolg is dat het gewoon als plaintekst komt... Vervang dat ' . $bla . ' dus door <?php echo $bla; ?>, zoals je bij je eerste 10 minuten PHP hopelijk wel geleerd hebt.
Oftewel: Je kan geen variabele aanroepen als je je niet binnen PHP bevindt.
mrseriex Nou, ik dacht toch wel dat ik een aardig goede poging heb ondernomen met goede uitleg erbij... Je neemt toch niet aan dat we alles direct voorkouwen? Hulp is prima, maar je moet zelf ook inzet tonen.
Edit: Ik blijf deze emoticons te sarcastisch vinden.
Nick Ik weet niet wat je precies invult; maar ik kan gewoon inloggen met dat account.