Posts by Jannick

OK :) Ik zou, bij 't gebruiken van variabelen, geen " gebruiken. Als je bij het aanroepen van een functie variabelen meegeeft, doe je dat dus zo: functie($var1, $var2, $var3). Om variabelen in de database te zetten, zou ik enkele quotes gebruiken:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `meh` VALUES('" . $_POST['var'] . "');

Om maar een voorbeeld te geven. Het ligt aan je server instellingen of de ingevoerde waardes gefilterd worden. Als je t niet zeker weet, gebruik dan [func]mysql_real_escape_string[/func]() of desnoods [func]addslashes[/func].

Ik heb $db = "$database" weggehaald; leek mij vrij overbodig.
    Verder heb ik in mysql_connect de variabele uit de quotes gehaald ("$var" naar $var) :)

Ook heb ik de variabelen op een dezelfde lijn gezet, zodat 't beter leesbaar is.

Even wat overzichtelijker gemaakt en de quotes eruit gewerkt. Hoe is ie nu?

Waarom zet je variabelen tussen quotes? Haal die eerst eens weg, 't staat irritant alsof 't een string is. Daarbij vraag ik me af waarom je $db = $database; doet.

Link :P
    Verder zou ik dus jQuery gebruiken, met een link naar een gegenereerd bestand d.m.v. GD library die de waardes bij het updaten steeds veranderd.

vraag me btw niet hoe, zal wel (even) wat tijd in gaan zitten. :)

Voor het geval je niet weet hoe 't werkt: wordwrap ($string, 40); voor afbreken met een new line na 40 tekens :)

Illegaal... Tenzij je een trail bedoeld: Men wilt dat mensen/klanten altijd de nieuwste producten uitprobeerd, dus dan zal je toch moeten wachten op de CS5.

En wat ook kan, is verder zoeken op Google naar de Trail:

Haal eerst die 5/5 PHP eens uit je profiel. Enige basiskennis van reguliere expressies zou je nu wel mogen hebben...

http://www.fbiwars.nl/test.php
    Bedoel je zoiets als dat?

Code:

Het is maar basiswerk, het kan beter, het kan véél beter, maar als je zelfs hier niet opkomt en met [func]str_replace[/func] gaat werken met 5/5 vaardigheid, overschat je jezelf misschien toch iets té.