giotjuh Kan je eens kappen met die kinderlijke onnodige reacties? Als je iets ziet wat unbugged is, wat niet zo ergens te krijgen is, dan hebben ze het hoogstwaarschijnlijk zelf gemaakt; denk niet dat hij zin heeft om het gratis met jou te delen. Als je interesse hebt in een script, dan koop je hem. Schei eens uit -_-"
Posts by Jannick
-
-
-
Wat ik apart vind, is dat ik Ferhat niet hoor over de verwijzingen naar zijn "bron", uit 2006 (nieuwe regels vanaf 2008, ...), noch over de andere zaken.
-
-
@Ferhat Vul eens de onderstaande code in op de site die je aangaf:
javascript:alert(document.lastModified)
25 november 2006. Oftewel: Het is geen dynamische pagina, maar een kei en keiharde statische pagina met verouderde informatie; als de pagina na 2006 bewerkt was, dan had dat erin gestaan.Tevens staat BIN voor Belgisch Instituut voor Normalisatie; wat moeten wij Nederlanders hiermee? Het is geen internationaal geaccepteerde norm, voor zover ik weet. Je bestempeld 't maar als "fout". Ook is "Met hoogachting" een typisch Belgische afsluiting.
-
De aangeleverde scripts van TargetPay zijn op dit moment echt bagger; ze zijn opnieuw gemaakt of zo. Voorheen had je een zip bestand waarbij je een minimalistisch formulier had, wat je regelrecht in je PHP kon zetten, met een zoot classes erbij. Helaas kan dat nu niet meer, omdat ze alles hebben vervangen.
-
Gebruik je bij 't uitkotsen van de code/waardes uit de DB [func]htmlentities[/func]? Dit om (een deel van) XSS Injectie te voorkomen?
-
Ik denk dat je eerst foutloos de Nederlandse grammatica moet gaan leren, dat zuigt werkelijk aan alle kanten:
Citaat
Zoekt u nog iemand die voor uw woorden/zinnen kan betalen?
Jannick: Nee, heb altijd maar 1 klant gehad die een computerbedrijf has.
Intresse? u kunt een PM sturen.
@mods: Willen jullie dit topic cleanen?
Je gebruikt Nederlands en Engels door elkaar, wat, als 't niet anders kan, alleen aan te raden is. Tevens gebruik je meerdere persoonsvormen. Je probeert professioneel over te komen maar dat gaat niet echt goed. Dat je dan een prijs van 5 cent per woord vraagt is alles behalve slim; je beheerst naar mijn mening de Nederlandse noch Engelse taal. Voor een simpele inleiding zou je voor pakweg 200 woorden al 10 euro rijker zijn. Tsja... -
@Stan Welk berichtid is het? (bovenin als je 't bericht geopend hebt)
Edit: OK, heb 't bericht. Ik ga kijken wat ik ermee ga doen en hoe 't komt
thanks!
Edit ² Als 't goed is is 't nu verholpen... Althans, dat je de melding krijgt. Klopt dat? -
Klopt, ben bezig met de layout
Worden waarschijnlijk wat grotere, rondere menu's met een wat donkere kleur. Nog tips/suggesties voor de opties/scripts?
Thanks!
-
Er zijn weer enkele updates toegevoegd/veranderd:
1. Klikmissies
2. Misdaden (aangepast)
3. Sportschool toegevoegd
4. Bij meer onderdelen krijg je power, zoals bij aanvallen en zo. Tevens krijg je meer rankvordering, merk dat 't wel wat sneller mag gaan
5. Mogelijkheid om avatars up te loaden! Weer een stukje XSS-beveiligingGraag zou ik wederom willen weten wat men ervan vind!
Oja: Ik raad je aan om een eigen account aan te maken; 2 of meer personen op 1 account kunnen problemen opleveren. -
Je hebt toch wel een portfolio? Die zijn er om zaken in te showen. Kan me niet voorstellen dat je alleen handleidingen hebt geschreven.
-
Voeg de functie [func]stripslashes[/func] toe. Waarschijnlijk overmatig gebruik van addslashes/Magic quotes/whatever.
-
-
Dat weten wij niet. Wij weten niet wat je allemaal precies hebt aangepast.
-
PHP
<?php $query = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ban` = '1' AND `nickname` = '" . $_SESSION['gebruikersnaam'] . "'"); // Uiteraard aanpassen naar wat je ingelogde gebruiker is. if(mysql_num_rows($query)) { die(Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.); } ?>
Edit: wederom de enkele quotes erbij zetten.
-
PHP
<?php $query = mysql_query("SELECT `id` FROM `users` WHERE `ipadres` = '" . mysql_real_escape_string($_SERVER['REMOTE_ADDR'] . "'"); if(mysql_num_rows($query) >= 2) { die('Uw account is verbannen dit omdat er meerdere meerdere accounts op het ip adres staat.); } ?>
Aangezien het voor ons niet duidelijk is hoe jouw bansysteem eruit ziet, kan ik er niet veel meer van maken.
Edit: security van CP filtert de enkele quotes bij de [func]die[/func]() functie, plak die er nog even bij.
-
Ik ga niet expliciet stoppen met de ondersteuning voor Internet Explorer 6, maar ik let er totaal niet meer op. Bij de ontwikkeling van FBIwars.nl totaal geen rekening mee gehouden, concentreer me eigenlijk alleen op Fx en soms Chrome.
-
Waarschijnlijk gewoon "mysql" of "mysql_config"; in mijn Phpinfo staat tussen de configure commands dit: --with-mysqli=/usr/bin/mysql_config'. Grote kans dat 't bij gewone MySQL in zit.
Tevens is er - dacht ik - een mysqlextensie voor PHP, ik dacht dat ie in de repositories bekend stond als php-mysql of php-mysqli
-
Hoe oud ben je? Waarom zou je een tattoo willen laten zetten? Waar staat een pitbull in jouw ogen voor?
@Hieronder Mooi zo; een pitbull word bij mij geassocieerd met de hardcore scene. Als dat je reden was, dan had ik het ten zeerste afgeraden.