Posts by Jannick

Joshua Waar word dat gesuggereerd? Juist: Nergens.

Cijfer: 7/10
    Minpunten: Geen mouse-over bij de menuknoppen
    Pluspunten: overzichtelijk
    Opmerkingen: Laat je designer zijn design hierop baseren. Wellicht een idee om er nog een kolom bij te doen? Ook zou ik de layout persoonlijk niet zover vanaf boven af laten hangen.

vergeten Ik doel op jou, je toont zelf totaal geen initiatief. Met de gegeven voorbeelden van de jQuery UI kom je een heel eind. Heb je ze zelf al bekeken? Als je verder wilt gaan als programmeur, zal je toch echt jQuery/JavaScript of een andere JS-framework moeten leren. Wees blij dat het nu al jQuery is in plaats van gewoon javascript, het scheelt je heel, heel veel werk. En dan nog niet gehad over de voordelen die je er later van hebt.

Citaat van vergeten

Als je beter las zei ik dat ik vrijwel geen kennis beschik tot Javascript;) Dus had liever wat Oceans mij gaf;) Aangezien het leren van javascript wel wat later komt. Oftewel hebben geen zin om nu 12 uur (figuurlijk gesproken) ermee bezig te gaan nu om te kijken hoe het nou precies werkt.

Pardon? Toon zelf een initiatief. Copy paste, dingen aanpassen, is dat zo moeilijk? Het word hier echt een luie bende :x

Waarom worden er zo snel de specificaties van andere PC's en servers erbij gehaald? "Gewoon lekker internetten, & msnen", daar is die laptop goed genoeg voor.

Ondertussen al opgelost? Ik kreeg het ook: Je moet in een van de classes een ? achter check zetten.
    Als ik het goed heb, is het op regel 91 van TargetPayWallie.class.php.

PHP
    $strResponse = $this->getResponse ( $aParameters , 'http://www.targetpay.com/wallie/check?');

Die ? na check moet je dus toevoegen :)

Haal die 1/5 PHP-vaardigheid uit je profiel eens weg; met variabelen werken moet je zo onderhand wel kunnen -_-'

Waar dénk je dat je het neer moet zetten?

Dan heb je alsnog niet wat je wilt, Perry. De tijdspan is 15:00 tot 17:00. als date( 'H' ) 17 is, dan heb je dat tot 17:59 wat in totaal 3 uur is, terwijl je er maar 2 wilt (15 en 16).

PHP
    <?php
    $data = date('H');
    if($data => 15 || $data < 17){
     $aantalcredits = "aantal in happyhour";
    }else{
     $aantalcredits = "normaal aantal";
    }
    ?>

Tijdspan: 15:00 tot 16:59

PHP
    .succesvol{
     background:url('images/icons/accept.png') 0px no-repeat;
     text-indent:20px
    }

Zo heb ik de mijne; eventueel nog wat spelen met margin-top en margin-bottom.