Je weet wat "connection.php" betekend? Connectie? Database connectie? ...
Posts by Jannick
-
-
-
Joshua Waar word dat gesuggereerd? Juist: Nergens.
Cijfer: 7/10
Minpunten: Geen mouse-over bij de menuknoppen
Pluspunten: overzichtelijk
Opmerkingen: Laat je designer zijn design hierop baseren. Wellicht een idee om er nog een kolom bij te doen? Ook zou ik de layout persoonlijk niet zover vanaf boven af laten hangen. -
vergeten Ik doel op jou, je toont zelf totaal geen initiatief. Met de gegeven voorbeelden van de jQuery UI kom je een heel eind. Heb je ze zelf al bekeken? Als je verder wilt gaan als programmeur, zal je toch echt jQuery/JavaScript of een andere JS-framework moeten leren. Wees blij dat het nu al jQuery is in plaats van gewoon javascript, het scheelt je heel, heel veel werk. En dan nog niet gehad over de voordelen die je er later van hebt.
-
Citaat van vergeten
Als je beter las zei ik dat ik vrijwel geen kennis beschik tot Javascript;) Dus had liever wat Oceans mij gaf;) Aangezien het leren van javascript wel wat later komt. Oftewel hebben geen zin om nu 12 uur (figuurlijk gesproken) ermee bezig te gaan nu om te kijken hoe het nou precies werkt.
Pardon? Toon zelf een initiatief. Copy paste, dingen aanpassen, is dat zo moeilijk? Het word hier echt een luie bende :x
-
http://jqueryui.com/demos/slider/
Rest mag je zelf doen. Het is makkelijk zat met al die boxen ernaast. -
Waarom worden er zo snel de specificaties van andere PC's en servers erbij gehaald? "Gewoon lekker internetten, & msnen", daar is die laptop goed genoeg voor.
-
Ondertussen al opgelost? Ik kreeg het ook: Je moet in een van de classes een ? achter check zetten.
Als ik het goed heb, is het op regel 91 van TargetPayWallie.class.php.
Die ? na check moet je dus toevoegen -
Ik vind het raar dat Criminalspoint *opeens* een project van DiMoWeb is geworden, terwijl CP nieteens op de projects-pagina van DiMoWeb staat...
-
Studentenhaver
-
Thanks Diestro!
Heb een overzicht gemaakt van TO-DO's:
http://www.fbiwars.nl/todo.php.
Verder heb ik "Leven" toegevoegd, wat ik over een week verder ga uitwerken. Eerst maar eens vakantie :cheer: -
De plaatselijke rommelmarkt afgestruind op zoek naar een Gameboy, geen goede gevonden. Verder geslapen en zo :p
-
Kan je vrij weinig aan doen. er zijn opties voor om 't te verzetten; maar die zijn meestal uitgeschakeld door je host.
-
Correct Lars, vroeg me al af wanneer iemand het zou opvallen
-
Haal die 1/5 PHP-vaardigheid uit je profiel eens weg; met variabelen werken moet je zo onderhand wel kunnen -_-'
Waar dénk je dat je het neer moet zetten?
-
Dan heb je alsnog niet wat je wilt, Perry. De tijdspan is 15:00 tot 17:00. als date( 'H' ) 17 is, dan heb je dat tot 17:59 wat in totaal 3 uur is, terwijl je er maar 2 wilt (15 en 16).
PHP<?php $data = date('H'); if($data => 15 || $data < 17){ $aantalcredits = "aantal in happyhour"; }else{ $aantalcredits = "normaal aantal"; } ?>
Tijdspan: 15:00 tot 16:59 -
Zoals ik al zei, formatteer 'm via een Live CD, dan kan ie wel formatteren.
-
Win. :') Daarvoor zijn Virtualbox/VirtualPC/VM ware etc uitgevonden. Als je 't weer opnieuw wilt installeren, zal je Ubuntu moeten verwijderen door 't bestandssysteem te formatteren. En dit kan zeker wel: Je moet 'm alleen opstarten als Live CD, en dan via de command line gaan formatteren. Succes.
-
-
In dat geval kan je waarschijnlijk ook [func]basename[/func] gebruiken, maar dat weet ik niet zeker.