Posts by Jannick

Citaat

. Stel: je hebt een website die 10 gigabyte dataverkeer per jaar verbruikt (1 gigabyte kost slechts 0,075 eurocent), dan betaalt u dus amper 0,75 eurocent per jaar voor je dataverkeer.

Er is een verschil tussen eurocenten en euro's. Als 1 gigabyte maar 0,075 eurocent kost, dan is 10 gigabyte inderdaad 0,75 eurocent, wat minder dan ??n cent is. Hoe wil je daar CP mee sponsoren? Heel erg professioneel kom je hiermee niet over. Ook niet met "our quality we garantee" op de website. Of "Gratis nl domein, bij een besteling van 20 euro of hoger.". Bij besteling van? Dit is simpelweg jatten. Bedoel je niet h??l toevallig "Bestelling"?

Waarom is de knop "login" anders dan "Aanmelden"?

En... Zet geen "W3C XHTML 1.0 VALID" knop op je website als het niet zo is.

"Professioneel webhosting op ...". Het is de webhosting, oftewel "Professionele webhosting".

Leuk concept, maar het zuigt aan alle kanten.

Omdat ik dan ook nog net niet de beroerdste ben:

Zelf bouwen is het handigst en goedkoopst. Veel bedrijven bieden een bouwhulp aan. Gezien je budget zal dit geen moeilijke keuze worden. Waar zat je zelf aan te hebben? AMD? Intel?

Wil je 'm niet zelf bouwen, dan zou ik gaan uitkijken naar een Medion. Hoewel je er veel slechts over hoort, zijn ze stabiel als je er niet mee gaat kloten. ;)

Citaat van SiteDeals

Beste SD'ers,

Ik ben van plan om binnen een aantal weken een nieuwe PC aan te gaan schaffen. Maar ik heb er niet zoveel verstand van, mar toen dacht ik dat weten 'De boys van SD' wel. Dus bij deze:

Citaat van Criminalspoint.com

Beste CP'ers,

Ik ben van plan om binnen een aantal weken een nieuwe PC aan te gaan schaffen. Maar ik heb er niet zoveel verstand van, mar toen dacht ik dat weten 'De boys van CP' wel. Dus bij deze:

Kom op, verzin eens wat origineel. Je slijmt - en dat zelfs nog op het account van een ander - echt enorm, zeker als je je zo opstelt.

Link naar topic: http://www.sitedeals.nl/hardware-info/113498-welke-pc.html

Als het op SiteDeals niet lukt, dan maar hier?
    http://www.sitedeals.nl/script…l-startpagina-script.html

Erg laag dat als je daar kritiek krijgt, en bewijs dat je iets verkoopt wat je - als ik het goed heb - niet mag verkopen.

Edit, als reactie op 2 reacties hieronder:
    Ik vind CP als 2de keuze, na kritiek op een ander forum, apart. Voor zover ik weet is het een copy paste. Volgende keer dat je zoiets doet, zet er dan bij dat mensen het fout hebben, met bewijs.

En, lichtelijk offtopic, ik heb het idee dat men hier niet echt het idee heeft dat je door zulke copy pastes een laag aanzien krijgt. En ja, door dit soort posts ook, maar ik kan er gewoon niet *bepaald* tegen.

mafiabase Het is wel het beeldmerk/logo voor de NL vereniging voor bioscoopexploitanten. Maar wel een beeldmerk, en weet niet echt zeker of ze het wel mogen gebruiken:
    http://register.boip.int/bmbon…577832&markNumberType=REG
    http://register.boip.int/bmbon…543683&markNumberType=REG

Zowel "bioscoopbon" als "Nationale bioscoopbon" zijn geregistreerde merken... Hoop niet dat je er problemen mee krijgt.

Trouwens, waarom zeg je op SiteDeals dat je Brain Tukkers bent, en heet je hier SvenB?
    Link naar SiteDeals-topic

Uitgaande op het volgende, heb ik zo mijn vermoedens over wie nou "ik" is:
    "Ik heb vandaag een nieuw script gekocht op SD van Roel C." - Brain Tukkers
    "Heb momenteel geen budget meer!" SvenB, Enkelvoud

Ik krijg hierdoor erg de indruk dat het ??n persoon is, gezien het feit dat er niet echt als een team wordt gehandeld.

Daarbij staat dit nog in de bron:

PHP
    <meta name="author" content="Wineenbioscoopbon.nl | Roel Creemers" />

Wel zo netjes om dat ook weg te werken. :P
    Ik zou, zoals reeds is aangegeven, de layout veranderen. Ook zou ik het puntensysteem zoals op SiteDeals al is aangegeven veranderen, op deze manier zou je, als ik het goed heb, 975 euro aan IVR inkomsten hebben, en ??n bioscoopbon uitbetalen, of is uit het originele concept het IVR-onderdeel verdwenen? In het verkooptopic-demo van Roel C zat dat er nog wel in. ;)

*Begint COBOL te leren*
    COBOL is de 50 al gepasseerd. Hoera! Like, toen COBOL ontstond zaten mijn ouders net op de kleuterschool of zo. :x

Waarschijnlijk heb je dan in je DirectAdmin of zo een * niet naar 0 geset. Als je bijvoorbeeld dit hebt:
    Seconden - Minuten - Uren - Dagen
    * * * *
    Dan voert ie het elk uur uit, en elke minuut, en elke dag...
    Zet dat dan bijvoorbeeld naar
    Seconden - MInuten - Uren - Dagen
    0 0 * *
    Denk dat dit weinig met de cron zelf te maken heeft.

action="" is leeg... Zet daar je bestandsnaam in?

Edit: Oeps, had de onderste tekst niet gezien. Probeer kolomnamen eens tussen ` en zo te zetten, word het wat netter. Ergens denk ik dat die niet goed worden opgevangen.

@Hieronder Je hebt gelijk, excuses.

Hmm, doe je goed. Ik zit op net 1000 bezoekers in de maand met FBIwars.nl. Binnenkort campagne starten om het te promoten. Met een andere (ringtone)-site heb ik iets van 1200 bezoekers in de maand.

Cruelty Er is - volgens mij - geen functie genaamd session_stop()... Wellicht dat je [func]session_destroy[/func] bedoelde? ;)
    @RiiCky Op welke manier heb je het opgelost? Session_destroy of andere data unsetten? :)