Waarom zou dat beter zijn?
Posts by Jannick
-
-
1. Echo $ebcheck eens. Kan zijn dat file_get_contents is uitgeschakeld.
2. Als je de URL zelf aanroept, wat krijg je dan? -
Robin Zo'n slechte oplossing heb ik nog nooit gezien.
Neem dan iets zoals dit:Als er alleen al <i> in voorkomt, doet ie niks. Daarom dat als je [i] hier neerzet, of [b], dat je dan niks te zien krijgt. Zo voorkom je foute HTML, en het staat een stuk netter. Ook kun je zo (als reactie op je eerder bericht hier in dit topic) [b] naar <strong> doet.
-
Ja, totdat Shaggie en Scooby-Doo weer in het rood staan, dit keer zonder sterretje.
-
Goed: Serieuze topics/posters helpen
Slecht: Rest van CP, te weinig banpunten, teveel geslijm, teveel uitdagingen naar de crew, te weinig lol.
Tips: Zie bovenstaand, wederom banbeleid aanpassen, geen mensen voortrekken, één keer waarschuwen, dan ban (geld heel erg voor nieuwelingen hier).Ik krijg bij dit topic trouwens wel een dèjá vu...
-
Heb je een budget? Er zijn enkele open-source varianten erop, maar enig programmeerwerk zul je wel moeten hebben om wat origineel te zijn.
-
Wat doen statistieken en inkomsten er toe? Het zijn licenties, niet het domein.
-
http://www.criminalspoint.com/…rban-script-probleem.html
Onderste reactie. wtf...
Edit by K.Rens: opgekuist.
-
PHP
// haal time en time2 uit de database if((date("d-m-Y H:i:s") < $time) && (date("d-m-Y H:i:s") > $time)) { trigger_error("Helaas, je bent gebanned. Je moet nog wachten tot" . date("d-m-Y H:i", strtotime($time2)) . "."); //evt een die, of redirect }
Snel opzetje, zou in grote lijnen moeten werken
"tijd van uitvoeren van script", ik neem aan wanneer de ban is ingegaan?
-
Het is een halve corrupte bende hier. Er klopt vrij weinig meer van, van heel CP niet, wat ik je brom.
-
Heerlijke humor:
http://theoatmeal.com/comics/computers -
Ik wil dat Engeland wint. -_-"
-
Hmm, oke. Iemand WK aan het kijken?
-
Wat is er toch met dat Defqon 1 gedoe. Wat is er mis met gewoon heerlijke John Mayer of zo?:P
-
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag?
-
*verstopt het flesje*
Heerlijk. Geef mij maar limonade. :cheer:
-
Ik ook. Ik snap niet dat het "café"-idee van een eeuw geleden niet is aangeslagen.
-
Ik stel voor dat we kappen met dit gedoe. Ik schaam me dood dat ik hier nog lid van ben, volgens mij zitten de mods nu een fles wodka soldaat te maken om het niveau nog een beetje op te tillen.
of niet, natuurlijk. In dat geval gaan we gewoon weer lekker verder. Ik kies voor het laatste.
-
Fout. Een baby met een kaasschaaf.
-
Het is klein, en word kleiner en roder. Wat is het?